Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dimav Εμφάνιση μηνυμάτων
ευχαριστώ όσους έγραψαν απαντήσεις. Η οθόνη δεν φαινόταν σπασμένη σε κανένα σημείο, το κινητό άνοιγε και φωτιζόταν η οθόνη ολόκληρη, αλλά πέραν τούτου ουδέν. H βλάβη χαρακτηρίστηκε έτσι από το service, το κινητό όπως μου είπαν φτιάχτηκε επι τόπου στο καταστημα, και τουλάχιστον μπορούσαν να μου πουν από την αρχή ότι προσπαθήσαμε, αλλά δεν μας κάλυψε η εγγύηση. Θα πλήρωνα το ποσο χρέωσης για έλεγχο των 12 ευρώ, και θα πήγαινα το κινητό μου στο Nokia -service.
Ενώ αυτό που έγινε κράτώντας το κινητό στο δικο τους service, αναγκάστηκα να χρεωθώ όλο το ποσό των 60 ευρώ.
απάντηση απο το δικό σου μύνημα
Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dimav Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε επιτόπου έλεγχο το service γράφει στην αναφορά βλάβης σπασμένη οθόνη- δεν λειτουργεί, με κόστος επισκευής 60 ευρώ, και προφορική βεβαίωση από το service για παράδοση σε τρείς εβδομάδες ,
ως εκ τούτου σε εκείνη τη στιγμή μπορούσες να το πάρεις πίσω, το ζήτησες και αρνήθηκαν ?
αλλα επιπροσθέτως ...όπως είπες ..

Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dimav Εμφάνιση μηνυμάτων
Η δε λύση που θέλησε να δώσει για να μην φύγω δυσαρεστημένος από το κατάστημα, ήταν να γυρίσουμε πίσω το κινητό για να αφαιρεθεί η νέα οθόνη και να επιστρέψει το κινητό στην προτεραία κατάσταση. !!
αρα και παλι δεν θα σε χρέωναν αν ήθελες.. προφανώς εσύ δεν ήθελες..