Tσέκαρε τον πυκνωτή C605 και τις αντιστάσεις R606,R607 .Υπάρχει βέβαια και η πιθανότητα,(σπάνιο αλλά έχει συμβεί), να έχει πρόβλημα το ίδιο το τρανζίστορ Q601 και να μην φαίνεται <<καθαρά>> με το πολύμετρο,(στην θέση για μέτρηση διόδων).Αν μπορείς, άλλαξέ το καλού κακού.




Απάντηση με παράθεση