Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 77

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη bchris
    Μέλος
    Όνομα
    Χρηστος
    Εγγραφή
    Nov 2011
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    115

    Προεπιλογή

    Αν δεν ξεκιναει με μισογεματο καζανακι, ισως να μπορουσες να το ξεκινησεις στις αργες στροφες.
    Δεν ξερω, λεω εγω τωρα.

    Απο το να μηνει μισο το καζανακι, ας το πας οσο παει με τις γρηγορες, και μετα το γυρνας στις αργες.
    Ολα αυτα με την παραδοχη οτι στις αργες στροφες εχει πιο πολλη ροπη.

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Δεδομένου ότι στο (ταμπελάκι) για τις γρήγορες στροφές αναφέρει 4,1 αμπέρ αν θυμάμαι καλά . Καλό θα ήταν στην όλη παρακολούθηση είτε άδειο είτε μισογεμάτο είτε όταν επανεκκινεί .
    Να έβαζε μια αμπεροτσιμπίδα για έλεγχο των αμπέρ στο αν υπερβαίνει κατά πολύ τα αμπέρ αυτά .

  3. #3
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    ..............

  4. #4
    Το avatar του χρήστη mushaba
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Φώτης
    Εγγραφή
    Jun 2009
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    24

    Προεπιλογή

    Παιδιά συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά έλειπα..

    Λοιπόν...Το μοτέρ έχει τελικά την δύναμη να πιέσει το καζάνι στα 8 bar αλλά ζεσταίνεται υπερβολικά,κάνει κάνα 2 περιστροφές με λίγο ζόρι και ξαναγεμίζει από τα 6 αλλά το ότι ζεματάει είναι κακό σημάδι οπότε το απορρίπτω σαν κινητήρα για το κοφλέρ,ας γίνει καλύτερα βούρτσα ή κινητήρας για ένα σταθερό τρυπάνι με ιμάντα που έχω...

    Βρήκα σε έναν παλιατζή ένα άλλο μοτέρ για 10€,η φωτογραφία από το ταμπελάκι εδώ

    Από τα λίγα που διάβασα υπολόγισα ότι θέλει πυκνωτή λειτουργίας 14μF και εκκίνησης 48μF...Το δοκίμασα με έναν 16μF που είχα,ξεκινάει και γυρνάει αλλά μετά από 3-4 δευτερόλεπτα ρίχνει την ασφάλεια,δεν ξέρω εάν είναι προβληματικό ή εάν το πρόβλημα το δημιουργεί η λανθασμένη τιμή του πυκνωτή


    Uploaded with ImageShack.us

  5. #5
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Το μοτέρ που δείχνεις είναι τριφασικό. Μπορεί να δουλέψει και ως μονοφασικό με τον κατάλληλο πυκνωτή ο οποίος θα είναι ούτε λίγο ούτε πολύ 160μF.

  6. #6
    Το avatar του χρήστη mushaba
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Φώτης
    Εγγραφή
    Jun 2009
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    24

    Προεπιλογή

    160??? Είχα δει κάπου (νομίζω εδώ μέσα) την παρακάτω φωτο για τον υπολογισμό του πυκνωτή.Είναι μόνο για μονοφασικά δηλαδή?



    Uploaded with ImageShack.us

  7. #7
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mushaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είναι μόνο για μονοφασικά δηλαδή?
    Ακριβώς... Βέβαια αν έχεις διαθέσιμη τριφασική παροχή το βάζεις κατευθείαν.

Παρόμοια Θέματα

  1. Το μοτέρ του πλυντηρίου δεν έχει δύναμη
    από terrygeoffyiannis στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 71
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-02-14, 10:29
  2. Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-12-11, 15:21

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας