Καλά ρε πότε πρόλαβες? Σιγουρέψου ότι γυρνάει με δύναμη γιατί υπάρχει περίπτωση να γυρίζει και "μπουκωμένο" . Αν στο σημείο που είσαι εντόπισες π.χ. αργές στροφές τα υπόλοιπα χρώματα είναι οι γρήγορες . στις γρήγορες πρόσεχε τινάζεται το μοτέρ .
Επίσης στις γρήγορες (μόνο σε αυτές ) σιγουρέψου κυρίως εκεί ότι έχεις το μάξιμουμ της δύναμης του μοτέρ γιατί αν είναι αλλιώς βαλμένα τα καλώδια γυρίζει και πάλι γρήγορα αλλά δεν είναι στο (στοιχείο του) . Η δοκιμή ζορίζοντας το με ένα ξύλο πάνω στην τροχαλία για να εντοπίσεις την "δυναμική φορά"