Βγάλε μια φωτογραφία την υποδοχή με τα βύσματα εμπρός και πίσω.
Βγάλε μια φωτογραφία την υποδοχή με τα βύσματα εμπρός και πίσω.
Φίλε δεν υπάρχει κονέκτορας μόνο το κομμένο καλώδιο το οποίο έχει τα χρώματα που προανέφερα
Δεν κόβω και το κεφάλι μου αλλά το πράσινο - κίτρινο είναι οι αργές στροφές
και μπλέ - κόκκινο οι γρήγορες
και το μάυρο ο κοινός
18 mF πυκνωτή για τις γρήγορες και 16 mF για τις αργές
Φίλε Πέτρο επειδή δεν ξαναασχολήθηκα με τέτοια μοτέρ,εγώ θέλω να χρησιμοποιήσω την γρήγορη ας πούμε,πού θα συνδέσω φάση,πού ουδέτερο και πού τον πυκνωτή?
Πυκνωτής.JPG
Το πως θα βάλεις τον πυκνωτή δεν παίζει ρόλο (δεξιά αριστερά επαφή) . Βάλε έναν πυκνωτή κοντά στα 16 - 18 mf . υποθέτοντας ότι το μπλέ κόκκινο είναι οι γρήγορες αν δεν είναι και γυρίσει αργά τότε σε αυτήν την θέση θα βάλεις μόνιμα πυκνωτή 16mf . και 18 στις γρήγορες. (που εννοείται θα είναι το πράσινο - κίτρινο)
Η αλλαγή φοράς γίνεται με την αλλαγή μόνο των καλωδίων που ακουμπάνε (στα χρώματα και μέχρι τον πυκνωτή) πουθενά αλλού .
Ότι κάνεις μακριά τα χέρια υπό τάση . και στις δοκιμές μην αγγίξεις τα 2 άκρα του πυκνωτή ακόμα και εκτός ρεύματος στην μπρίζα. και βραχυκύκλωνε τον πυκνωτή κάθε φορά που θέλεις να βάλεις χέρι . Και όταν λέμε με κλειστό το ρεύμα όχι μόνο από τον διακόπτη αλλά βγάζε το και από την μπρίζα.
johnfl (23-07-23)
Σε ευχαριστώ Πέτρο,κάνω αμέσως δοκιμή και επανέρχομαι με αποτελέσματα....Μόνο που ο μόνος πυκνωτής που έχω είναι ένας TESLA TC521a 20+20μF 450 Volt.
Καλύτερα πήγαινε το σε κανέναν περιελιξιά ... θα στα βρει στο τσάκα τσάκα και πιο σίγουρα . Γιατί αυτοί τα βρίσκουν όπως σωστά και τα έγραψες με τα ΩΜ . αυτά τα ψιλοξέχασα . και ότι σου είπα είναι με επιφύλαξη . Πυκνωτή βάλε κοντά παραπλήσιο. πάντως το σχέδιο είναι σωστό