-
ναι η τηλεοραση ειναι αγορασμενη απο τα alexpack
που να το βρω αυτο το τσιπακι .....? μου λες να κανω reset στην eeprom η eeprom τι ειναι ?
εψαξα την main board και δεν βρηκα πανω της καπου να γραφει reset,την πλακετα την εχω μπροστα μου , λίγη περισσότερη βοήθεια αν γίνετε φίλε μου......?
πάντως ευχαριστω
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikoskosm : 11-03-12 στις 00:15
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης