ανεβασε φωτο -εχει κωδικο η πλακετα;;
ανεβασε φωτο -εχει κωδικο η πλακετα;;
Δυστυχως δεν εχω φωτογραφικη αυτη τη στιγμη αλλα θα ανεβάσω τις επομενες μερες...
Η πλακετα εχει δυοκωδικους εναν απο τον σχεδιαστη και μια απο την εταιρια προφανως που την κατασκευασε
το πρωτο ειναι bodyguard motordrive 517031 και της εταιριας υλοποιησης solderx tech 02350080
Λοιπόν αργησα αλλα επεστρεψα με νεα. Εκατσα κ ακολουθησα την πλακετα ωστε να φτιαξω ενα σχηματικο του κυκλωματος ισχυως. Είναι το επισυννημενο
Πανω αριστερα ειναι η εισοδος του ΑC.
Τα δυο πηνεια που ειναι απεναντι το ενα στο άλλο ειναι τυλιγμενα στον ιδιο πυρηνα.
Η αντισταση που βρισκεται στο πάνω μερος του σχηματικου αναμεσα στους πυκνωτες ηταν αυτη η πρασινη τσουρουφλισμενη ενω οι δυο ηλεκτρολυτικοι που φαινονται διπλα ειναι κάπως φουσκωμένοι.Ειναι 350WV 680uF με τι βολταζ να τους αντικαταστησω?
Με βαση το σχεδιο πόσο υπολογιζετε την αντισταση και ποια η λειτουργεια εκεινου του κομματιου κυκλωματως?
Τα τρια τρανζιστορ που οδηγουν το μοτερ ειναι ΙGBT IRG4PC40UD. Ηταν και τα τρια καμμενα. Αν δεν βρω τα ιδια υπαρχει κανενα αντιστοιχο?
Ακόμα μια απορια ειναι η εξης. οι διοδοι τα IGBT και καποια άλλα εξαρτηματα βιδωνονταν στο σασι και αναμεσα σε αυτα και το σασι είχαν μια καφε σαν ζελατινα. Αυτο δεν προκαλει βραχυκυκωμα?
.schem.jpg
Κανενας βοηθεια μαγκες?
Μηπως υπαρχει τουλαχιστον κανενας τροπος να τεσταρω το μοτερ?
Ευχαριστω!
Αγαπητέ Παναγιώτη,
σημαντικότερη βοήθεια, από αυτή που ζητάς εσύ, θα χρειαστεί ο άτυχος ασκούμενος!
Σκέφτηκες τι θα γίνει αν κάποιος κάνει "χαλαρό περπάτημα" και ξαφνικά τα περισσότερα από τρία άλογα αφηνιάσουν;
Για τα εκτός προγράμματος "ηλεκτροσόκ" δεν νομίζω πως χρειάζεται συζήτηση!
Δεν καταλαβαίνεις ποιά είναι η σχέση της τάσης λειτουργίας με την τάση που γράφει πάνω του ο πυκνωτής! Δεν ξεχωρίζεις τη μόνωση από το βραχυκύκλωμα! Πως έλεγξες τα IGBT με το πολύμετρο; Το κύκλωμα που παρουσιάζεις ... ...
Μήπως είναι καλύτερα να το δώσεις για έλεγχο σε κάποιον που ξέρει τι κάνει;
Φιλικά,
Δαμιανός
Αγαπητε Φιλιππε
Για το κυκλωμα ειμαι κατα 80% -όσο παραξενο και αν σου φαινεται- πως ετσι ειναι. Aν σου θυμίζει κατι που ισως θα μπορουσε να γινεται πες μου να το ελεγξω σε περιπτωση που μου εχει ξεφυγει κατι. Επισης μπορεις να μου πεις, αν δεν σου ειναι κοπος, το/α σημειο/α τα οποια σε κανουν να πιστευεις με τοση σιγουρια πως δεν παιζει να ναι ετσι να το ελεγξω και αυτο.
Επισης θα προτιμουσα αν γνωριζετε να προτεινετε καποιον παθητικο ελεγχο του κινητηρα πχ με πολυμετρο η παρομοιο εργαλειο γιατι δεν ξερω που να βρω 180VDC
Φιλε Δαμιανε σε ευχαριστω για την απαντηση απλα να σου επισημανω πως πολλες απο τις απαντησεις όπως πχ για την μονωση την περιμενα ρωτησα για επιβεβαιωση.
Με τα ηλεκτροσοκ δεν καταλαβα τι εννοεις.
Για τους πυκνωτες πρωτη φορα ειδα τετοια ενδειξη κ γι αυτο ρωτησα εδω.Πηγα σε μαγαζι και τους ειπα τι γραφει πάνω και δεν ηξεραν να μου δωσουν κατι αντιστοιχο. Όπως είπα και στο πρωτο μνμ μου το working voltage ειναι μια ερμηνεια που ηρθε απο το google.
Το ερωτημα ειναι αν το 350WV που εγραφε ειναι το ιδιο με το 350V σκετο όπως στους περισσοτερους πυκνωτες.
Τα IGBT ειχαν 0 αντισταση αναμεσα σε collector-emitter και προς τις δυο κατευθυνσεις.Δεν αρκει για να ειναι καμενα?Πως έλεγξες τα IGBT με το πολύμετρο;
Πες μου τα σχολια σου για το κυκλωμαΤο κύκλωμα που παρουσιάζεις ... ...
Εγώ όμως είμαι κατά 100% σίγουρος πως είναι λάθος. Η πολικότητα του δεξιού ηλεκτρολυτικού και η τοπολογία με τις διόδους και την αντίσταση είναι πολύ περίεργη. Η πλακέτα που έχεις στα χέρια σου είναι κατά πάσα πιθανότητα διπλής όψης. Οπότε πρέπει να ελέγξεις για διαδρομές και πάνω και κάτω.
Δεν χρειάζεται να του δώσεις 180V. Γυρνάει και με μικρότερες τάσεις. Δοκίμασε να τον συνδέσεις σε ένα κοινό εργαστηριακό τροφοδοτικό από αυτά που βγάζουν ως 30V. Επίσης μπορείς να κάνεις ένα έλεγχο με το χέρι. Και στις δυο περιπτώσεις, θα πρέπει να γυρνάει ομαλά χωρίς να κλωτσάει.
Οι πυκνωτές που θα βρεις θα είναι έτσι κι αλλιώς 400 ή 450V οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείς.
Αρκεί.
Προφανώς έχεις κάνει λάθη στην αντιγραφή. Μετά τη γέφυρα το κύκλωμα αποκλείεται να είναι αυτό που δείχνεις.
Κάτι θα υπάρχει.
Πρόκειται για ένα θερμικά αγώγιμο μεν, ηλεκτρικά μονωτικό δε, υλικό. Μπαίνει εκεί για να αποτρέψει το βραχυκύκλωμα της μεταλλικής πλάτης των εξαρτημάτων με την γειωμένη ψύκτρα, και όχι για να το δημιουργήσει.