καλησπερα σε ολους.

Αφορμη για την εγγραφη μου ειναι αυτο το "αρχαιο" ποστ,οποτε λεω να το συνεχισω απο εδω και να μην ανοιξω νεο θεμα.(δεν βρηκα και παρομοια θεματα)

μου κοπηκε η καλωδιοταινια της οθονης απο το samsung galaxy S,οποτε ηθελα να ρωτησω αν ειναι εφικτη η επιδιορθωση της.

Φωτο αν χρειαστει θα ανεβασω αυριο γιατι το εχω στο μαγαζι το κινητο παρατημενο.

ευχαριστω προκαταβολικα για την οποιαδηποτε βοηθεια