Τελειωσα με την πλακετα του ενισχυτη. Άλλαξα ολους τους ηλεκτρολυτικους και αντικατεστησα τους εισοδου με ΜΚΤ, bypass στους τροφοδοσιας, μπηκαν τα πολυστροφα τριμ κ ρυθμισα το ηρεμιας στα 16mV (34mA). Ξαναπέρασα ολες τις κολλησεις γιατι μου φαινονταν (και απο αυτα που ξεκολλησα) ότι ήταν λιγο φτωχες, θερμαγωγιμες παστες κλπ απο την αρχή. Ο ήχος βελτιώθηκε κατα πολυ. Το tone που δε το εχω πειραξει ακομα ακουγεται χαλια οταν βγαζω το defeat (η διαφορα δεν ηταν αισθητη πριν)... Τους miller δεν τους άλλαξα (δε βρήκα κιολας). Τόσο για αυτούς όσο και για το ηρεμιας, επειδη ο ενισχυτης εκει που θα ειναι θα παιζει απο κλαρινα και νταουλια μεχρι metal και drum n bass από άτομα που δε θα ναι απαραιτητα ηπιοι και σοβαροι ακροατες όπως έιπες δε θελω να αποκλινω πολυ απο ασφαλες ρυθμίσεις.
Το ρευμα ηρεμιας το ρυθμισα μια με κρυο τον ενισχυτη και μετα ξανα όταν ζεστάθηκε λίγο. Καμια συμβουλή/best practices?
Ενδιαφερουσα η λυση με το DC κ τα ρελε για την επιλογη στο πισω μερος, αλλα στην πλακετα με το διακοπτη εχει και το φιλτρο εξοδου (πηνιο/αντισταση/πυκνωτης). Για να πανε ολα αυτα πισω μαζι με τα ρελε μαλλον θα χρειαστει pcb...
Για το tone τελικά είχες δίκιο για το μεγεθος των πυκνωτών απλα στο σχηματικο που κοιταζα έλειπε το "." στο 22... Πήρα ΜΚΤ να αντικατασταθούν. Επίσης 5532 βρήκα texas instruments, που ειναι φτιαγμένο όμως δεν ξερω...
Το οξείδιο αργυρου τελικα οντως καθαριζεται ευκολα σχετικα, με ενα λιγο σκληρο πινελακι αφαιρεσα το περισσοτερο. Καλα αυτο με το μηχανημα υπερηχων με εστειλε... εισαι πολυ μπροστα. Σκεφτομουν καποια στιγμη να καθαρισω και ενα Sansui 9090db του πατερα μου αλλα με αυτα που μου γραφεις μαλλον θα στο φερω εσενα
Για τους διακοπτες/ποτ ενω στην αρχη που τους καθαρισα φανηκαν να πηραν τα πανω τους μετα απο λιγο ξαναεμφανισαν μικροπροβληματα σε μερικους. Θα τους περασω αλλο ενα χερι. Το καθαριστικο που χρησιμοποιησα ειναι ενα universal degreaser της perfects, το οποιο ειδα ριχνοντας σε ενα τζαμι ότι αφηνει κιολας μερικα καταλοιπα...
Για το mic mixing (αν το μηχανημα αξιζε λιγο περισσοτερο) δε θα μπορουσε να γινει κατι αντιστοιχο με τα ρελέ για τα ηχεία με ενα dip switch που θα πιέζεται αν μπει καρφι στο βύσμα του μικροφωνου? Αλήθεια, αυτό γιατί το έβαζαν? Karaoke? Νομιζω ειναι πιο διαδεδομενο στην Ιαπωνια.
P1010824s.jpgP1010829s.jpg