φιλε σε χαιρετω. εχω τον HP 6L. επειδη εχω και αλλους εκτυπωτες να σου πω οτι το μοτερ παντοτε περιστρεφεται με δυσκολια.
φιλε σε χαιρετω. εχω τον HP 6L. επειδη εχω και αλλους εκτυπωτες να σου πω οτι το μοτερ παντοτε περιστρεφεται με δυσκολια.
aser (15-02-12)