Η βασική διαφορά των δυο τρίμμερ που δείχνεις είναι ότι το μπλε είναι πολύστροφο.
Η βασική διαφορά των δυο τρίμμερ που δείχνεις είναι ότι το μπλε είναι πολύστροφο.
Τα πολυστροφα και κλειστα τριμμερ προσφερουν ακριβεια στις ρυθμισεις και διαχρονικοητα απο την στιγμη που ειναι κλειστα .
Αληθεια ειναι οτι τα πολυστροφα δεν εχουν την ιδια επιφανεια επαφης με ενα μονοστροφο σε γενικες γραμμες παντως δεν εχεις προβλημα οταν τα τριμερακια ειναι σε ενισχυτες ΑΒ στο ρευμα ηρεμιας η το οφφσετ
Με την ευκαιρια 10Κ ειναι μαλλον μεγαλο για ρευμα ηρεμιας και πιθανον να ειναι απο καποιο αλλο σημειο του μηχανηματος οπως το οφσετ ...σαφως θα εχει και αλλο για το ρευμα ηρεμιας ....
Γενικοτερα πες μοντελο να σου δωσω οτι πληροφοριες εχω Αυτο που λες για πυκνωτες στην εξοδο ειναι μαλλον ακατανοητο αλλα αν πεις μοντελο θα εχουμε και περισσοτερες εξηγησεις ...
Καταρχήν σας ευχαριστώ πολύ και εσένα φιλε Saki και τον φιλο FILMAN για τις απαντήσεις σας. Δεν μου δόθηκε δυστυχώς η ευκαιρία να ξαναμπώ στο forum και πριν λιγο είδα τις απαντήσεις σας.
Saki δεν αψηφώ την γνώμη σου αλλά νομίζω οτι τα συγκεκριμένα τριμεράκια είναι για τη ρύθμιση του ρευματος ηρεμίας μιας και όσο και αν έψαξα δεν βρήκα άλλα. Φαντάζομαι οτι για το οφσετ δεν πρέπει να έχει...!
Είναι ο τελικός MX-1 της YAMAHA. Παρεπιπτόντως το service manual του μηχανήματος το έχω (οχι ομως σε ηλεκτρονικη μορφη) σε περίπτωση που το χρειάζεσαι για το αρχείο σου.
Κάτι τελευταίο: Σχετικά με τα πολύστροφα τριμεράκια μιας και έχεις εμπειρία, πόσο αξιόπιστος είναι ο μηχανισμος τους; Εννοώ θα συνεχίσει να ανταποκρίνεται το ίδιο γραμμικά σε οποιαδηποτε ρυθμιση και μετα απο χρόνια ή με το παραμικρό κλικ του κατσαβιδιού δεξιά ή αριστερά η τιμη του πολυμέτρου θα τρελαινεται; Μήπως να κατέληγα σε ενα οχι πολυστροφο αλλα κλειστού τύπου;
θα δω το σχηματικο και θα σου απαντησω αυριο καλο βραδυ
Νομίζω χάνεις άδικα την ώρα σου.
Έπρεπε ήδη να ακούς τον καινούριο σου ενισχυτή που άντεξε 20 χρόνια.
Αυτές οι προληπτικές αντικαταστάσεις των τρίμερ με πολύστροφα (εφόσον δεν υπάρχει βλάβη) δεν έχουν κανένα νόημα.
Ίσως απλά λίγο σπρεί και μερικές περιστροφές αριστερά δεξιά θα ήταν αρκετό.
Τί σε κάνει να πιστεύεις ότι θα χρειάζεσαι για τα επόμενα χρόνια να ρυθμίζεις κάθε τόσο τα συγκεκριμένα;
Τα πολύστροφα μπαίνουν σε άλλες, κρίσιμες διατάξεις και προσωπικά σε εμπορικό μηχάνημα δεν έχω δει ποτέ.
.... σε γενικες γραμμες ο mAc δεν εχει αδικο ....σαφως δεν ειναι κατι το οποιο θα ρυθμιζεις καθε τρεις και δυο Στα μηχανηματα ηχου το ουσιατικοτερο οφελος ειναι οτι το τριμμερ ειναι κλειστο και οτι ρυθμιχζει με καλυτερη ακριβεια ....Φυσικα τα παντα ειναι θεμα σχεδιασης μια απλη αντισταση στο κυκλωμα φροντιζει ωστε το τριμμερ να ρυθμιζει απο 30-130 ma τοτε ναι σε αυτη την περιπτωση μαλλον δεν εχει και τον τρελλο ρολο ...αντιθετα σε μια αλλη σχεδιαση που ρυθμιζει απο 10 -500 ma τοτε ναι εχεις θεμα .
στην δικια σου περιπτωση τοτριμμερ ρυθμιζει σε λογικο ευρος και ναι να το αλλξεις με κλειστο και πολυστροφο βοηθαει για ρυθμισεις ακριβειας ( που δεν παιζουν ουσιατικο ρολο στη λειτουργια του συγεκριμενου μηχανηματος )
Να προσθεσω τελος οτι πραγμαι ενας τετοιος ενισχυτης δεν ειναι κρισιμη διαταξη οπως την περιγραφει ο mac αλλα ειναι ενα συστημα που στο μελλον θα ανεβασει θερμοκρασιες , θα γεμισει χωμα και σκονη απο τα μπιρμιπλατερ , και αν λειτουργησει σε ΡΑ η Ρενταλ Θα εχει και μηχανικη καταπονηση ...κατω λοιπον απο το πρισμα ενας επαγγελαμτικος ενισχυης ....ειναι κρισιμη διαταξη .
Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
Ειλικρινά, σας ευχαριστώ πολύ όλους για τον χρόνο σας και τις άμεσες απαντήσεις σας.