Καλησπερα ... Φιλε Θανο ηθελα πριν το δωσω σε κανεναν μαστορα μηπως μπορεσει καποιος να με βοηθησει απο εδω μεσα μπηπως και γλυτώσουμε το '' κουρεμα '' .
Φίλε Δημητρη οι πυκνωτες φορτίζουν με dc περίπου 300volt .