
Αρχικό μήνυμα από
wizard_xrc
Σωστός, αλλά ας μετρήσει πρώτα την είσοδο του inverter έτσι και αλλιώς, για να αποκλείσουμε μητρική ή έστω το φις και τα καλώδια που έρχονται από μητρική.
Είναι και η λιγότερη δουλειά που θα χρειαστεί να κάνει... η οθόνη 4-6 βίδες άντε να έχει.