Παράθεση Αρχικό μήνυμα από wizard_xrc Εμφάνιση μηνυμάτων
Σωστός, αλλά ας μετρήσει πρώτα την είσοδο του inverter έτσι και αλλιώς, για να αποκλείσουμε μητρική ή έστω το φις και τα καλώδια που έρχονται από μητρική.
Είναι και η λιγότερη δουλειά που θα χρειαστεί να κάνει... η οθόνη 4-6 βίδες άντε να έχει.
ΣΕ άλλο θέμα την πάτησε κάποιος άλλος έτσι, μέτρα πρώτα την έξοδο της μητρικής ,για να μην μπεις σε έξοδα τσάμπα.
και εγώ την έχω πατήσει έτσι