Χρηστο μετρα και τις τασεις ανοδου
οι λυχνιες σου ειναι ΕΔΩ ΣΕ ΠΑΡΕΜΦΕΡΗ ΘΕΜΑ
ΠΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Χρηστο μετρα και τις τασεις ανοδου
οι λυχνιες σου ειναι ΕΔΩ ΣΕ ΠΑΡΕΜΦΕΡΗ ΘΕΜΑ
ΠΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
σχετικά με τον μεταβλητό, 2 καλώδια μονωμένα περνάνε το σασσί και αρχικά πάνε στον επιλογέα SW. Όταν δεν είναι πατημένος κανένα από τα δύο δεν βραχυκυκλώνει. Όταν πατηθεί τότε το ένα από τα δύο συνδέεται με μια επάφή που πάντα έχει συνέχεια με το σασσί και έτσι "βραχυκυκλώνει" (Το κέλυφος του μεταβλητού είναι πάντα σε γείωση)
Παναγιώτη ευχαριστώ, έχω κατεβάσει τα data για τις λυχνείες και θα το κοιτάξω. Άλλα επειδή όπως είπα είμαι και άσχετος, να ρωτήσω τι να περειμένω να δω περίπου, μια και παρεμβάλονται αντιστάσεις??? Τα 85 ή 64V κτλ, ή κάτι άλλο?
Σχετικά με προηγούμενη ερώτηση, το 1ΚΡ των πυκνωτών είπαμε είναι 1000pF.Εντάξει αυτό, όμως όταν για παράδειγμα ένας λέει "220Α" ή άλλος "0.8Κ" αυτά πόσο είναι κοκ...
Σε περίπτωση που δεν βγάλεις άκρη, ξέρω δύο καλούς παλιούς ραδιοτεχνίτες στη Θεσ/νίκη. Ο ένας είναι στην Αετοράχης (κοντά στην εκκλ. Αγ. Τριάδα) δεν θυμαμαι αριθμό, περίπου στη μέση της οδού (ανάμεσα Βελισσαρίου & Αμαλίας). Ο άλλος είναι στη Φιλίππου (Τριανταφυλλίδης Τάκης), στο κομμάτι ανάμεσα Βενιζέλου & Ι. Δραγούμη
Παναγιώτη να και τα αποτελέσματα:
DK96 40V
DF96 40V
DAF96 14V
DL96 78V
Κάτι δεν πάει καλά ε? Τι κάνουμε τώρα?![]()
Ολα αυτα που εχουν γραφει ειναι πολυ σωστα και ακολουθησετα...
Λοιπον Χρηστο ας παρουμε τα πραγματα με την σειρα και απο την δικη μου μερια ισως μπορεσω να βοηθησω.
1. εφοσον δουλεψε το πικαπ η "εξοδος " λειτουργει σωστα. Και οταν λεμε οτι δουλεψε εννοουμε εβγαλε ηχο.
2. επισης σημαινει οτι και ο μετασχηματιστης εξοδου ειναι ΟΚ.
3. για να βεβαιωθουμε οτι δουλευει ολη η "σειρα" λυχνιων, κτυπα ελαφρα με ενα κατσαβιδι τον μεταβλητο πυκνωτη. Αν ακουσεις ηχο στο μεγαφωνο σαν κτυπημα, τοτε το ραδιο ειναι ΟΚ και θα λειτουργησει οπωσδηποτε
4. εαν δεν ακουσεις ηχο τοτε σημαινει οτι το ραδιοσημα απο την κεραια καπου "σταματα"....
5. αρχισε να ελεγχεις τις ανοδικες τασεις σε καθε λυχνια. Βρες πιο ποδαρακι ειναι σε καθε λυχνια και μετρα με ενα πολυμετρο.
6. εαν τα βρεις δυσκολα κανε το εξης απλο τεστ. Ξεκινα απο τον λυχνια εξοδου (αυτη με το L) και ακουμπα με κατσαβιδι τις ανοδους μια μια τις λυχνιες προς τα πισω. Αν καπου δεν ακουσεις βομβο στο μεγαφωνο εκει ειναι το προβλημα.
7. ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΤΑ ΠΗΝΙΑ (ΑΥΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ) εαν καποιος τα εχει πειραξει στο παρελθον τοτε η επισκευη του ραδιοφωνου μπορει να γινει μονο στο εργοστασιο κατασκευης.
8. μην σε απασχολουν οι πυκνωτες, ειδικα στα Φιλιπς ειναι εξαιρετικης ποιοτητας, μονο δες μηπως απο την πολυκαιρια εχει "ξερασει" καποιος ηλεκτρολυτικος.
και κατι ακομη..."δουλεψε πολυ τα πληκτρα επιλογης ψεκαζοντας συνεχεια τις εσωτερικες επαφες (90 % εκει ειναι το προβλημα λογω παλαιοτητας)
Καλη επιτυχια....
Νικο γεια, λοιπόν:
1)Χτύπησα τον μεταβλητό και κάνει κανένα ήχο σε καμιά μπάντα.
2) όπως ανέφερα με τις ανοδικές τάσεις, εκεί που φένεται να έχουμε κάτι περίεργο (μικρή) είναι στη λυχνία DAF.
3)Ακούμπησα το κατσαβίδι στις ανόδους: DL δεν κάνει απολύτος τίποτα
DAF κάνει τσικ τσικ
DF κάνει αλλά πιο λίγο
DK κάνει πέρισσοτερο από όλες
Σημείωση πουθενά βόμβος, μόνο τσικ τσικ. Επισης το ράδιο πιάνει και το σταματήμα του ψυγείου (τσικ πάλι)
4) Πηνία και μεταβλητοί πυκνωτές δεν φένονται πειραγμένοι, και από όσο ξέρω την ιστορία του ραδιοφώνου δεν έχει βάλει κανεις χέρι, επίσης όλα τα κεριά φένονται ίδιας παλαιότητας κτλ.
Σχετικά με τους πυκνωτές τώρα. Θα τους μετρήσω σήμερα αύριο τους πιο ύποπτους τουλάχιστον. Όπτικα όμως το μόνο που ΙΣΩΣ να λέει κάτι είναι πως ο ηλέκτρολυτικός που είναι στη γείωση της κεραίας, στο θετικό του μέρος, έχει ένα πράγμα σαν πολύ μικρό άνοιγμα αυτόν θα τον δω πρώτο, φένεται και δεν φένεται ύποπτος.
Τέλος, και κάτι άλλο: μόλις συνδέω για πρώτη φορά την τάση ακούγεται ένα ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι σε ψηλή συχνότητα που μετά σαν να ζεστεναιται το ράδιο και χάνεται, ίσως ανεβαίνοντας σε συχνότητα μέχρι να μην είναι ακουστή από άνθρωπο. Αφού λοιπόν πάψει να ακούγεται, αν πατήσουμε κουμπι άλλης μπάντας πάλι συμβαινει το ίδιο μέχρι να χαθεί. Το ίδιο φαινόμενο επίσης συμβαινει, και όταν ακουμπάω και μετα απομακρύνω το κατσαβίδι στο ΄τεστ που μου είπες από την DAF. (σε όλα μέσα αυτή!)
Νίκο τώρα αν και το αυτοκίνητο του άβαταρ σου είναι δικό σου θέλω βόλτα επειγόντος!!!![]()
Εγώ θα 'ημουν λίγο περισσότερο αυστηρός
Νομίζω ότι το forum απευθύνεται σε κάποιον που έχει μερικές γνώσεις και ζητα μία βοήθεια για να ολοκληρώσει κάτι
Οταν όμως είσαι εκτός αντικειμένου ότι 'τσίκ' και να κάνει το ραδιόφωνο δεν το βλέπω να βγάζεις άκρη
Εφ όσον είσαι ακόμα σε φάση που δεν έχουν γίνει σοβαρές ζημιές νομίζω ότι μάλλον είναι καλύτερο να απευθηνθείς σε κάποιον που ξέρει το θέμα και έτσι να επισκευάσεις το ραδιόφωνο μίας που είναι και ενθύμιο
Ok Νίκο, ευχαριστώ όλους για το χρόνο τους και κάθε βοήθεια θα το κοιτάξω.
Ευχαριστώ και πάλι.
***Αν κανένας από εδώ μέσα θέλει να το αναλάβει μπορεί να επικοινωνήσει***
Αν ήσουν Αθήνα θα σου σύστηνα
http://www.oldradiorepairs.com/
Βέβαια δεν χάνεις τίποτα να επικοινωνήσεις μαζί του, και να τον ρωτήσεις !
Πές του ότι είσαι εκ μέρους του Δημήτρη με το Χρυσαφί Kadett !