Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη Thanos10
    Μέλος
    Όνομα
    θανος
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    111

    Προεπιλογή

    Πρωτα δες αν δουλευει ο ενισχυτης βαζοντας μια πηγη.

  2. #2

    Προεπιλογή

    Το 1κρ είναι κιλο-πικοφαραντ δηλ 1000 πφ, τα 10κρ είναι 10.000 πφ κοκ. Καλά το κατάλαβες. Δες μήπως βραχυκυκλώνει ο μεταβλητός πυκνωτής (ο μεγάλος), αυτός που γυρίζει με την κλωστή.

  3. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον itta-vitta για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    chris73 (30-01-12)

  4. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    26

    Προεπιλογή

    Θάνο έβαλα πηγή και πάλι τώρα και έπαιξε το αναφέρω στην αρχή. Στους σταθμούς είναι το θέμα.
    itta-vitta ευχαριστώ, θα το κοιτάξω και αυτό και βλέπουμε.

  5. #4
    Το avatar του χρήστη p.gabr
    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιωτης
    Εγγραφή
    Feb 2011
    Περιοχή
    Aχαρναι
    Μηνύματα
    84

    Προεπιλογή

    Χρηστο μετρα και τις τασεις ανοδου
    οι λυχνιες σου ειναι ΕΔΩ ΣΕ ΠΑΡΕΜΦΕΡΗ ΘΕΜΑ
    ΠΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

  6. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    26

    Προεπιλογή

    σχετικά με τον μεταβλητό, 2 καλώδια μονωμένα περνάνε το σασσί και αρχικά πάνε στον επιλογέα SW. Όταν δεν είναι πατημένος κανένα από τα δύο δεν βραχυκυκλώνει. Όταν πατηθεί τότε το ένα από τα δύο συνδέεται με μια επάφή που πάντα έχει συνέχεια με το σασσί και έτσι "βραχυκυκλώνει" (Το κέλυφος του μεταβλητού είναι πάντα σε γείωση)

    Παναγιώτη ευχαριστώ, έχω κατεβάσει τα data για τις λυχνείες και θα το κοιτάξω. Άλλα επειδή όπως είπα είμαι και άσχετος, να ρωτήσω τι να περειμένω να δω περίπου, μια και παρεμβάλονται αντιστάσεις??? Τα 85 ή 64V κτλ, ή κάτι άλλο?

    Σχετικά με προηγούμενη ερώτηση, το 1ΚΡ των πυκνωτών είπαμε είναι 1000pF.Εντάξει αυτό, όμως όταν για παράδειγμα ένας λέει "220Α" ή άλλος "0.8Κ" αυτά πόσο είναι κοκ...

  7. #6

    Προεπιλογή

    Σε περίπτωση που δεν βγάλεις άκρη, ξέρω δύο καλούς παλιούς ραδιοτεχνίτες στη Θεσ/νίκη. Ο ένας είναι στην Αετοράχης (κοντά στην εκκλ. Αγ. Τριάδα) δεν θυμαμαι αριθμό, περίπου στη μέση της οδού (ανάμεσα Βελισσαρίου & Αμαλίας). Ο άλλος είναι στη Φιλίππου (Τριανταφυλλίδης Τάκης), στο κομμάτι ανάμεσα Βενιζέλου & Ι. Δραγούμη

  8. #7

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    26

    Προεπιλογή

    Παναγιώτη να και τα αποτελέσματα:
    DK96 40V
    DF96 40V
    DAF96 14V
    DL96 78V

    Κάτι δεν πάει καλά ε? Τι κάνουμε τώρα?

  9. #8
    Το avatar του χρήστη Νικος Αλ
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Νικος
    Εγγραφή
    Jul 2011
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2

    Προεπιλογή

    Ολα αυτα που εχουν γραφει ειναι πολυ σωστα και ακολουθησετα...
    Λοιπον Χρηστο ας παρουμε τα πραγματα με την σειρα και απο την δικη μου μερια ισως μπορεσω να βοηθησω.

    1. εφοσον δουλεψε το πικαπ η "εξοδος " λειτουργει σωστα. Και οταν λεμε οτι δουλεψε εννοουμε εβγαλε ηχο.
    2. επισης σημαινει οτι και ο μετασχηματιστης εξοδου ειναι ΟΚ.
    3. για να βεβαιωθουμε οτι δουλευει ολη η "σειρα" λυχνιων, κτυπα ελαφρα με ενα κατσαβιδι τον μεταβλητο πυκνωτη. Αν ακουσεις ηχο στο μεγαφωνο σαν κτυπημα, τοτε το ραδιο ειναι ΟΚ και θα λειτουργησει οπωσδηποτε
    4. εαν δεν ακουσεις ηχο τοτε σημαινει οτι το ραδιοσημα απο την κεραια καπου "σταματα"....
    5. αρχισε να ελεγχεις τις ανοδικες τασεις σε καθε λυχνια. Βρες πιο ποδαρακι ειναι σε καθε λυχνια και μετρα με ενα πολυμετρο.
    6. εαν τα βρεις δυσκολα κανε το εξης απλο τεστ. Ξεκινα απο τον λυχνια εξοδου (αυτη με το L) και ακουμπα με κατσαβιδι τις ανοδους μια μια τις λυχνιες προς τα πισω. Αν καπου δεν ακουσεις βομβο στο μεγαφωνο εκει ειναι το προβλημα.
    7. ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΤΑ ΠΗΝΙΑ (ΑΥΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ) εαν καποιος τα εχει πειραξει στο παρελθον τοτε η επισκευη του ραδιοφωνου μπορει να γινει μονο στο εργοστασιο κατασκευης.
    8. μην σε απασχολουν οι πυκνωτες, ειδικα στα Φιλιπς ειναι εξαιρετικης ποιοτητας, μονο δες μηπως απο την πολυκαιρια εχει "ξερασει" καποιος ηλεκτρολυτικος.

    και κατι ακομη..."δουλεψε πολυ τα πληκτρα επιλογης ψεκαζοντας συνεχεια τις εσωτερικες επαφες (90 % εκει ειναι το προβλημα λογω παλαιοτητας)

    Καλη επιτυχια....

  10. #9

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    26

    Προεπιλογή

    Νικο γεια, λοιπόν:

    1)Χτύπησα τον μεταβλητό και κάνει κανένα ήχο σε καμιά μπάντα.
    2) όπως ανέφερα με τις ανοδικές τάσεις, εκεί που φένεται να έχουμε κάτι περίεργο (μικρή) είναι στη λυχνία DAF.
    3)Ακούμπησα το κατσαβίδι στις ανόδους: DL δεν κάνει απολύτος τίποτα
    DAF κάνει τσικ τσικ
    DF κάνει αλλά πιο λίγο
    DK κάνει πέρισσοτερο από όλες
    Σημείωση πουθενά βόμβος, μόνο τσικ τσικ. Επισης το ράδιο πιάνει και το σταματήμα του ψυγείου (τσικ πάλι)
    4) Πηνία και μεταβλητοί πυκνωτές δεν φένονται πειραγμένοι, και από όσο ξέρω την ιστορία του ραδιοφώνου δεν έχει βάλει κανεις χέρι, επίσης όλα τα κεριά φένονται ίδιας παλαιότητας κτλ.

    Σχετικά με τους πυκνωτές τώρα. Θα τους μετρήσω σήμερα αύριο τους πιο ύποπτους τουλάχιστον. Όπτικα όμως το μόνο που ΙΣΩΣ να λέει κάτι είναι πως ο ηλέκτρολυτικός που είναι στη γείωση της κεραίας, στο θετικό του μέρος, έχει ένα πράγμα σαν πολύ μικρό άνοιγμα αυτόν θα τον δω πρώτο, φένεται και δεν φένεται ύποπτος.

    Τέλος, και κάτι άλλο: μόλις συνδέω για πρώτη φορά την τάση ακούγεται ένα ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι σε ψηλή συχνότητα που μετά σαν να ζεστεναιται το ράδιο και χάνεται, ίσως ανεβαίνοντας σε συχνότητα μέχρι να μην είναι ακουστή από άνθρωπο. Αφού λοιπόν πάψει να ακούγεται, αν πατήσουμε κουμπι άλλης μπάντας πάλι συμβαινει το ίδιο μέχρι να χαθεί. Το ίδιο φαινόμενο επίσης συμβαινει, και όταν ακουμπάω και μετα απομακρύνω το κατσαβίδι στο ΄τεστ που μου είπες από την DAF. (σε όλα μέσα αυτή!)

    Νίκο τώρα αν και το αυτοκίνητο του άβαταρ σου είναι δικό σου θέλω βόλτα επειγόντος!!!

  11. #10

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    26

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από p.gabr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χρηστο μετρα και τις τασεις ανοδου
    οι λυχνιες σου ειναι ΕΔΩ ΣΕ ΠΑΡΕΜΦΕΡΗ ΘΕΜΑ
    ΠΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    Παναγιώτη να και τα αποτελέσματα:
    DK96 40V
    DF96 40V
    DAF96 14V
    DL96 78V

    Κάτι δεν πάει καλά ε? Τι κάνουμε τώρα?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Παλαιό ραδιόφωνο μπαταριών με λυχνίες
    από ΑΘΑΝΟΣ στο forum Ραδιόφωνο & CD Player
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-08-12, 11:54
  2. Επισκευη παλαιό ραδιόφωνο SIEMENS
    από nixagr στο forum Ραδιόφωνο & CD Player
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-01-12, 16:11
  3. ραδιόφωνο με λυχνίες
    από haris_216 στο forum Ραδιόφωνο & CD Player
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-07-11, 22:52
  4. ραδιόφωνο AIRMEC με λυχνίες
    από hukgys στο forum Ραδιόφωνο & CD Player
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-02-11, 22:31

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας