Πισω απο καθε καρβουνακι εχει καποιου ειδους ελατηριο, που σπρωχνει το καρβουνακι, και το κρατα σε επαφη με τους τομεις του συλεκτη.Τεσσερα πραγματα μπορει να συμβαινουν.
1. ενα απο τα ελατηρια ειναι σκουριασμενο και εχει χασει την ελαστηκοτητα του,'η εχει φυγει απο την θεση του με αποτελεσμα να μην σπροχνει το καρβουνακι πανω στο συλλεκτη.
2.Πισω απο καθε καρβουνακι φευγει ενας ευκαμπτος αγωγος, που το συνδεει με την περιλειξη του στατορα.Ελεγξε για κομμενο αγωγο, κακη 'η χαλαρη συνδεση και στα 2 ακρα .
3. Το καρβουνακι ειναι φαγωμενο, και παρ'ολο που το σπρωχνει το ελατηριο, ΔΕΝ φτανει να ακουμπισει ικανοποιητικα στους τομεις του συλλεκτη γιατι ειναι κοντο.
4. Καποια στιγμη στην αμεσως προυγουμενη στιγμη της ζωης του μοτερ, εμεινε φρακαρισμενο σε καποιο σημειο για λιγη ωρα, με αποτελεσμα το ρευμα να περνα συνεχεια εκεινη την ωρα , απο 2 συγκεκριμενους τομεις του συλλεκτη, και να τους ζεστανει,καταστρεφοντας τους. συνηθως <πετιουντε> προς τα εχω σε σχεση με τους υπολοιπους και σχηματιζουν κατι σαν μικρο σκλοπατι που κοντραρει πανω στα καρβουνακια.
Θα τους αναγνωρισεις απο την ελαφρια αλλαγη στο χρωμα τους, σε σχεση με τους διπλανους
Ο ελεγχος ειναι απλος αλλα απαιτει καποια πειρα απο επισκευες.
Αν μπορεις να βγαλεις το μοτερ, τροφοδοτησε το στον παγκο με ταση 48 βολτ 'η και μικροτερη.( Δουλευει και στα 12 αλλα πολυ-πολυ αργα.)
Παντως αν δουλεψει σε χαμηλη ταση ας πουμε απο 24 βολτ και κατω, τοτε ψαξε τη βλαβη αλλου. Το μοτερ μαλλον ειναι ενταξυ.
Σου εδωσα μπολικη δουλεια.Καλη δυναμη