ευχαριστω και τους 2 για τις συμβουλες σας!1ον οσον αφορα τους πυκνωτες θα προτεινατε να βαλω ακριβως τις τιμες του κατασκευαστη και σε χωριτηκοτητα και σε μεγιστη τιμη ρευματος???η σε καποια σημεια του κυκλωματος (πχ τροφοδοσια)ειναι προτιμοτερο να μπουνε ελαφρως μεγαλητεροι???και 2ον η αλλαγη των αντιστασεων με μεγαλυτερης ακριβειας δεδομενου οτι υπαρχει η ορεξη και ο χρονος ειναι καλη ιδεα???η μετα θα δημιουργηθουν αλλα προβληματα που λογω οτι δεν διαθετω παλμογραφο ουτε και τις απαραιτητες γνωσεις να γινει χειροτερος???Σακη (vintage service) με την πρωτη ευκαιρια που θα ερθω Νεα Μακρη παλι λογω οτι εχω φιλους εκει απο τους αγωνες αυτοκινητων..θα περασω να γνωριστουμε γιατι σε παρακολουθω καιρο στα φορουμ και πραγματικα αγαπας πολυ αυτο που κανεις, εχεις ξεφυγει απο το τρυπακι ''ειμαι ηλεκτρονικος και σταματαω να εξελισομαι γιατι τα εμαθα ολα''.