να ... σου απντησω τωρα για το τι εχεις κανει ....
Τα τρανσιστορ εξοδου σε ενα μηχανημα δεν ειναι λαστιχα αυτοκινητου .... σε ενα αμαξι αν αλλαξεις λαστιχα απο μισελεν και βαλεις πιρελι το αμαξι θα συνεχισει να τσουλαει και να τρεχει και τις οποιες διοαφορες μπορουν να δουνε μονο πολυ εμπειροι οδηγοι ....
Το να αλλαζουμε τρανσιτορ εξοδου κουκουρουκου σε ενα μηχανημα και μετα να το παμε για ακουστικο τεστ ειναι μαλλον λαθος παρολο οτι ο ενισχυτης παιζει ακομα μουσικη ειναι σιγουρο οτι δεν θα πηγαινει σωστα ...
Τα πραγματα τα οποια εχουν σημασια ειναι τα παρακατω
---Το vi limiter το οποια αν ειναι σωστα σχεδιασμενο περα απο την ασφαλη εποριοχη λειτουργιας που οριζει για τα τρανσιτορ πρπει να εχει και αναλογη γραμμικη συμεπριφορα ... σημαινει οτι δεν μπορει να παρεχει περιορισμους στα χαμηλα και τα μεσαια και οχι στα υψηλα ... αυτο σημαινει οτι αν μπει σε λειτουργια ο περιοσρισμος θα επιρεασει και την ποιοτητα του ηχου ..... αλλαζωντας τυπο τρανσιτορ εξοδου πρπει να προσαρμοσουμε και το limiter στα νεα δεδομενα .
---Το δευτερο και κα πλεον σημαντικο ειναι οι πυκνωτες μιλλερ που βρισκονταιο στα οδηγα τρανσιτορ και τον ενισχυτη τασης σε ταξη Α ...οι πυκνωτες μιλερ απο την μια μερια καθοριζουν το ευρος που θα παει ενα κυκλωμα και """φυλανε """ ην βαση του τρανσιστορ απο διαφορα """επιστρεφομενα "" απο το επαγωγικο φορτιο = ηχειο αλλα και πολλες φορες απο το ιδιο το κυκλωμα ...Βαζωντας μικρους πυκνωτες μιλλερ ( σε χωρητικοτητα ) εχουμε μηχανηματα που παιζουν σε αστρονομικο ευρος αλλα ειναι ανασφαλη ...βαζωντας μεγαλους εχουμε αργα και πολυ ασφαλη μηχανημαα αλλα με πολυ ασχημα ηχοχρωματα .... ο συνδυασμος ειναι καπου στην μεση και φυσικα πρεπει να αλλαξει απο την στιγμη που αλλαζουμε "τυπο" τρανσιτορ .
---Τα αποτελεσματα μιας τετοιας """αλογιστης κινησης " μπορει να ειναι μια ψιλη ταλαντωση η καποιας αλλης μορφης ασταθεια η οποια μονο σε spectrum analyzer μπορει να φανει και η οποια τελικα μπορει να υπαρχει μεσα στον ενισχυτη παρα πολλα χρονια και να μην καταλαβει κανενας τιποτα και ποτε .
---Υπαρχει τοση ασχετοσυνη σε τετοια πραγματα που ειναι πολλοι που σκαλιζουν μηχανηματα τα οδηγουν σε ταλαντωση ο ενισχυτης αρχιζει να ""ξυριζει" στα πριμα και θεωρουν οτι ο Α ενισχτης ειναι πιο """πριματος""" απο τον Β ( αυτο ειναι μια γενικη εικονα δεν ειναι μομφη προς το προσωπο σου )
Γενικα ο σολιστ που εχεις ειναι ενα μηχανημα σωστα σχεδιασμενο ειναι μια πολυ καλη κατασκευη εξυπνη και compact παραμενει ως μειονεκτημα οτι ειναι παρα πολυ καλα ""φυλαγμενη"" απο ολες τις πιθανες πλευρες ευρος ταχυτητα περιοριστες φιλτρα εισοδου και πυκνωτες μιλλερ μια και οι ανθρωποι που τον σχεδιασαν δεν ειχαν τις γνωσεις να δουνε που ειναι τα πραγματικα ορια του μηχανηματος και ετσι προτιμησαν την ασφαλη οδο .... στην πραξη με λιγο πιο αντρικη πλακετα και λιγακι πιο προεσκλτικη σχεδιαση αυτο το μηχανακι θα μπορουσε να εχει τα διπλα γκαζια και πολυ καλη ασφαλεια .,
τωρα ...τα M series 350 ειναι ενα ηχειο χρωματισμενο ..... σκληρο ( σχετικα ) με χαμηλη αναλυση και με το βασικοτερα προβληματα οτι
Α ) θελει μια ισχυ τουλαχιστον 100 βαττ για να ξεκινησει ( αυτο και μονο τα καθιστα ακαταλληλα για προσεκτικες ακροασεις )
Β) η διασπορα τους ειναι τετοια ωστε μονο σε αρκετα μεγαλο χωρο τυπου 70-80τμ θα μπορεσουν τα ηχεια να "απλωσουν " ωστε να σου δωσουν πληρη εικονα
Γ ) ( τα παρα πανω ΕΙΝΑΙ μομφη προς το προσωπο σου)





Απάντηση με παράθεση