-
Μιλάμε για το ρελέ εκκινήσεως που είναι κάτω από το καπάκι συνδέσεων του συμπιεστή και όχι για το ρελέ τροφοδοσίας του συμπιεστή που είναι επάνω στην πλακέτα. Το ρελέ αυτό περιλαμβάνει ένα πηνίο ρεύματος (ηλεκτρομαγνήτη) που είναι σε σειρά με την κύρια περιέλιξη του κινητήρα, και μια επαφή που συνδέει την βοηθητική περιέλιξη στην τροφοδοσία. Έχει δηλαδή 3 άκρα. Όταν τροφοδοτήσουμε τον κινητήρα περνάει ρεύμα μόνο από την κύρια περιέλιξη. Έτσι ο κινητήρας δεν εκκινεί, οπότε με ακίνητο άξονα η κύρια περιέλιξη (οπότε και το πηνίο του ρελέ) διαρρέεται από μεγάλο ρεύμα. Έτσι το ρελέ οπλίζει και τροφοδοτεί τη βοηθητική περιέλιξη. Τώρα ο κινητήρας εκκινεί οπότε το ρεύμα πέφτει και το ρελέ αποσυνδέει τη βοηθητική περιέλιξη. Ο κινητήρας συνεχίζει να λειτουργεί με μόνο την κύρια περιέλιξη υπό τάση. Από αυτό καταλαβαίνει κανείς ότι αν το ρελέ αυτό έχει κάποιο πρόβλημα ίσως δεν τροφοδοτείται ποτέ η βοηθητική περιέλιξη οπότε ο κινητήρας δεν ξεκινάει. Θα μπορούσε να γίνει και μια δοκιμή χωρίς το ρελέ εκκινήσεως, να συνδέσουμε μόνιμα τη βοηθητική περιέλιξη και να δώσουμε τροφοδοσία. Αν ο κινητήρας ξεκινήσει, το πρόβλημα είναι σίγουρα στο ρελέ εκκινήσεως.
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης