Εντάξει φαίνεται ο συμπιεστής (από ηλεκτρική άποψη). Για άλλαξε το ρελέ του συμπιεστή, ή άνοιξέ το και δες σε τί κατάσταση είναι οι επαφές, μήπως θέλουν περιποίηση. Η επαναφορά των επαφών είναι με ελατήριο ή με το βάρος τους;
Εντάξει φαίνεται ο συμπιεστής (από ηλεκτρική άποψη). Για άλλαξε το ρελέ του συμπιεστή, ή άνοιξέ το και δες σε τί κατάσταση είναι οι επαφές, μήπως θέλουν περιποίηση. Η επαναφορά των επαφών είναι με ελατήριο ή με το βάρος τους;
Παρακαλω κανε τον ελεγχο στο ρελε οταν η συσκευη ειναι εκτος ρευματος.![]()
FILMAN (17-01-12)
Ο ρελέ του συμπιεστή τον έχω μετρήσει και δείχνει εντάξει,άλλος τρόπος ελέγχου υπάρχει;;
Από που ανοίγει;;
Ενδέχεται να έχει κολήσει ο συμπιεστής;;;;και γι αυτό αδυνατή να πάρει μπροστά;;;;
Μιλάμε για το ρελέ εκκινήσεως που είναι κάτω από το καπάκι συνδέσεων του συμπιεστή και όχι για το ρελέ τροφοδοσίας του συμπιεστή που είναι επάνω στην πλακέτα. Το ρελέ αυτό περιλαμβάνει ένα πηνίο ρεύματος (ηλεκτρομαγνήτη) που είναι σε σειρά με την κύρια περιέλιξη του κινητήρα, και μια επαφή που συνδέει την βοηθητική περιέλιξη στην τροφοδοσία. Έχει δηλαδή 3 άκρα. Όταν τροφοδοτήσουμε τον κινητήρα περνάει ρεύμα μόνο από την κύρια περιέλιξη. Έτσι ο κινητήρας δεν εκκινεί, οπότε με ακίνητο άξονα η κύρια περιέλιξη (οπότε και το πηνίο του ρελέ) διαρρέεται από μεγάλο ρεύμα. Έτσι το ρελέ οπλίζει και τροφοδοτεί τη βοηθητική περιέλιξη. Τώρα ο κινητήρας εκκινεί οπότε το ρεύμα πέφτει και το ρελέ αποσυνδέει τη βοηθητική περιέλιξη. Ο κινητήρας συνεχίζει να λειτουργεί με μόνο την κύρια περιέλιξη υπό τάση. Από αυτό καταλαβαίνει κανείς ότι αν το ρελέ αυτό έχει κάποιο πρόβλημα ίσως δεν τροφοδοτείται ποτέ η βοηθητική περιέλιξη οπότε ο κινητήρας δεν ξεκινάει. Θα μπορούσε να γίνει και μια δοκιμή χωρίς το ρελέ εκκινήσεως, να συνδέσουμε μόνιμα τη βοηθητική περιέλιξη και να δώσουμε τροφοδοσία. Αν ο κινητήρας ξεκινήσει, το πρόβλημα είναι σίγουρα στο ρελέ εκκινήσεως.
Λοιπόν επανέρχομαι στο θέμα λίγο καθυστερημένα, το πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι ο ρελέ της πλακέτας για κάποιο λόγο δεν οπλίζει και αυτό το διαπίστωσα όταν δεν έχει το μοτέρ το ρελέ πάνω και το θερμικό συνεχίζει να το κάνει, βγάζω το καπάκι του ρελέ της πλακέτας βραχηκυκλώνω της επαφές και το μοτέρ δουλεύει μια χαρά.Αρα το πρόβλημα βρίσκεται ή στην πλακέτα ή στο πληκτρολόγιο που τον ανοίγεις και ρυθμίζεις την υγρασία-έβαλα καινούργιο ρελέ στην πλακέτα-και συνεχίζει να το κάνει.
Το πρόβλημα βρέθηκε και ήταν στους δύο πυκνωτές της πλακέτας.Αντικαταστάθηκαν και όλα δουλεύουν ρολόϊ.