Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 63

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Θοδωρής
    Εγγραφή
    Mar 2007
    Περιοχή
    patra
    Μηνύματα
    18

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mxp Εμφάνιση μηνυμάτων

    Πριν λιγο αφου ηταν κολλημένο το 5 λεπτό πρίν απο το τέλος του προγράμματος, μου εβγαλε μια ενδειξη στην οθονη UE

    Σκέφτηκα οτι μαλλον ο αισθητηρας που ελεγχει την ανομοιομορφη κατανομη βαρους δεν αφήνει το μοτερ να παει στις πιο πολλεσ στροφες και να στιψει..

    Αν ξέρει κάποιος η του εχει συμβεί κάτι παρόμοιο ας βοηθήσει!
    Ευχαριστώ παιδιά πάντως..
    Μανος
    έχω πλυντήριο ΜΟΡΡΙΣ 2 ετών.. Το ίδιο σφάλμα με εσένα UE μου το έβγαζε όταν η κοπέλα μου έβαζε να πλύνει μόνο το χαλάκι του μπάνιου.. έτσι το πλυντήριο έπλενε κανονικά αλλά όταν έφτανε στο στίψιμο έβγαζε UE και σταματούσε.. Βάση δικού μου manual λέει ότι λίγα ρούχα στον κάδο.. πιθανών για προστασία του πλυντηρίου να μην στριφογυρνάει μονόπαντα,
    γιατί όταν έβαζα το πλυντήριο με άδειο κάδο να πλύνει δεν έβγαζε κανένα αλαρμ ούτε άφηνε υπόλοιπο νερού μέσα στον κάδο.. Δεν μου έχει παρουσιάσει κάποιο μόνιμο πρόβλημα πάντως οπότε και δεν το έχω λύσει για να δω τι αισθητήρες έχει μέσα.. (πολύ θα ήθελα να το κάνω βίδες και να το ψάξω έτσι απλά για γνώση, αλλά Θα με σκοτώσει η κοπέλα αν το κάνω)
    Όποιος χαμογελάει ,όταν όλα γύρω του πάνε στραβά
    σίγουρα έχει σκεφτεί κάποιον για να ρίξει το φταίξιμο...
    ------------------------------------------------
    Τα πράγματα είναι απλά.
    Tο μπέρδεμα είναι να το καταλάβεις..

  2. #2
    Το avatar του χρήστη takisegio
    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Αιγιο
    Μηνύματα
    828

    Προεπιλογή

    χωρις να εχω ιδιαιτερη γνωση απο πλυντηρια απο τις φωτο των πλακετων βλεπω καλωδιοταινιες ειναι οκ; μηπως απο κραδασμους εχει προβλημα;;ο δευτερος υποπτος ειναι το μοτερ μαλον στη περιελιξη.πηγαινε σε περιελιξα να το ελεγξει

  3. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Θοδωρής
    Εγγραφή
    Mar 2007
    Περιοχή
    patra
    Μηνύματα
    18

    Προεπιλογή

    Πες τα παναγιώτη, είμαστε μαζί του!! για ένα πιο καθαρό σώβρακο ρε γμτ..!!
    Παρεπιπτόντως το δικό μου πλυντήριο είναι μάρκα Morris WDW-71021 .. έχουμε αρκετές ομοιότητες μήπως βρεις κανένα ανταλλακτικό από εμένα λέω..
    Όποιος χαμογελάει ,όταν όλα γύρω του πάνε στραβά
    σίγουρα έχει σκεφτεί κάποιον για να ρίξει το φταίξιμο...
    ------------------------------------------------
    Τα πράγματα είναι απλά.
    Tο μπέρδεμα είναι να το καταλάβεις..

  4. #4
    Το avatar του χρήστη mxp
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μανος
    Εγγραφή
    Nov 2011
    Περιοχή
    Ηρακλεο
    Μηνύματα
    18

    Προεπιλογή

    Παιδια καλημερα,
    ευχαριστω για την συμπαράσταση..
    Σημερα το πρόγραμμα εχει:
    1.έλεγχο της κλειδαριας πορτας (μηπως δεν παταει καλα η επαφη..θα εβγαζε ομως καποιο error..)
    2.λειτουργια χωρίς τον υμαντα που συνδεει το μοτερ με τον καδο..

    Τα καρβουνακια μαλλον ειναι οκ..
    Για την περιελιξη τι να πω...παει πολυ μετά...
    Επίσης πυκνωτή δεν εχει μαλλον επειδη εχει ηλεκτρονικη ρυθμιση στροφων ?


    Μετα το μεσημερι θα πιασω παλι δουλεια...
    την πλακετα θα την δω σε λιγο με ενα ηλεκτρονικο..αλλα δεν νομιζω να καταλαβει και πολλα..
    αφου δεν μπορει να την τσεκαρει υπο ταση...

  5. #5
    Το avatar του χρήστη mxp
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μανος
    Εγγραφή
    Nov 2011
    Περιοχή
    Ηρακλεο
    Μηνύματα
    18

    Προεπιλογή

    δυστυχώς οτι και να εκανα σημερα , τα ιδια αποτελεσματα..
    καθαρισα τις επαφες στον ροτορα , τσεκαρα καρβουνακια, εκανα τεστ χωρις ιμαντα, τσεκαρα τον μηχανισμο πορτας κ παλι τα ιδια
    τι αλλο να κανω δεν ξερω..

    Το σημερινό ...
    Το μοτέρ μερικές φορές για να ξεκινήσει ήθελε βοήθεια με το χέρι..
    αλλιώς δεν εκανε καθόλου περιστροφή ?
    Τι να είναι?



    Μάλλον "Ηρθε το τέλος"

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.733

    Προεπιλογή

    Αν μιλούσαμε για τα παλιά πλυντήρια (στο σημερινό σου πρόβλημα) . θα σου έλεγα να δεις τον συμβατικό πυκνωτή. Αλλά εδώ γίνεται από την πλακέτα
    Ίσως και το μοτέρ σου να έχει αρπάξει. αλλά που να κάθεσαι τώρα να μετράς ρεύματα στο μοτέρ για να δεις αν την ώρα που δεν γυρίζει σου έρχεται κανονικό ρεύμα από την πλακέτα. και αν ναι , τότε άντε να βρεις άλλο μοτέρ.
    Φίλε Μάνο ... το κορίτσι σου , θα σε χωρίσει !! . Παράτα τα όλα και ποτέ μην διαβείς ξανά την πόρτα της LG . Στα κινητά τηλέφωνα μπορεί να πρόκοψε , αλλά εδώ στις οικιακές συσκευές το ξεφτίλισαν.

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2011
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    70

    Προεπιλογή

    Δοκίμασε και ένα έλεγχο στον ιμάντα . Σε ένα Μπραντ (πάνω πόρτα) δεν έστυβε από αυτό το λόγο ο ιμάντας του πήγενε σφιχτά αλλά ο κανονικός μου έβγαλε τη πίστη για να μπει! Τα καρβουνα είναι καλά αν είναι να βάλεις βάζεις μόνο γνήσια (έχουν τη κατάλληλη σκληρότητα για να μη τρώνε το συλλεκτη και τη κατάλληλη γωνία. (Αν δεν έχουν τη κατάλληλη γωνία βάζεις σμυριδόπανο στο συλλέκτη και πιέζεις το κάρβουνο ενώ κινείς το σμυριδόπανο για να τού δώσεις το κατάλληλο πάτημα).

    ΥΓ. Το μοτέρ μπορείς να το δοκιμάσεις αν γυρίζει και σε μία μπαταρία 12βολτ. Δεν θα έχει δύναμη αλλά γυρνάει. (τυλίγματα στατη και ροτορα σε σειρά)

  8. #8
    Το avatar του χρήστη mxp
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μανος
    Εγγραφή
    Nov 2011
    Περιοχή
    Ηρακλεο
    Μηνύματα
    18

    Προεπιλογή

    Μιχάλη ποτέ ξανα LG,
    Life is no Good with LG...
    Φαντάσου οτι δεν υπάρχει πλακέτα καινούργια (οχι οτι θα την αγόραζα) απο την LG (μοντέλο του 2004)

    Το μόνο που μου την σπάει είναι οτι εχω φτιάξει διάφορες βλάβες σε πλυντηρια φίλων , κλπ
    και το δικο μου δεν μπορω να το καταφερω...
    και ακούω κ σχόλια απο την γυναικά, οτι "δεν μπορώ" ...

    Γενικά δεν έχω μάθει να τα παρατάω (και να μην ξερω κατι , ψάχνω)
    αλλα τελικά μάλλον δεν θα μου περάσει αυτη την φορά.. θα περάσει του %$#%$ Lg..



    Μανος

  9. #9

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    MAKHS
    Εγγραφή
    Jan 2005
    Περιοχή
    SV8AJN
    Μηνύματα
    8

    Προεπιλογή

    Η πιεση του νερου προς το πλυντηριο ειναι ενταξει?
    ***PLEON MEGALVSAME ME THN RF***

Παρόμοια Θέματα

  1. Πλυντηριο ρουχων hoover προβλημα
    από petros1967 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-01-12, 20:30
  2. προβλημα με πλυντηριο βrandt
    από cards44 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-11-11, 08:22
  3. προβλημα με πλυντηριο siemens
    από jeck στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-08-11, 11:44
  4. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ AEG
    από MYT.JIM στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-05-11, 17:25

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας