Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 63

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη spirakos
    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    82

    Προεπιλογή

    "OffTopic"
    Την αμφισβήτηση τη δεχόμαστε σαν προσβολή στην ανθρωπιά μας

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον spirakos για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    PanagiotisHlektrlogos (16-01-12)

  3. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Μανος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Ηρακλειο Κρητης
    Μηνύματα
    580

    Προεπιλογή

    Μανο και η δυο πωλητες που εβαλες ειναι απο την Κινα (ποτε δεν ξαναπαραγγελνω οτιδηποτε απο την Κινα)

    Το calgon ειναι μια μεγαλη απατη.

  4. #3
    Το avatar του χρήστη mxp
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μανος
    Εγγραφή
    Nov 2011
    Περιοχή
    Ηρακλεο
    Μηνύματα
    18

    Προεπιλογή

    Δειτε λιγο το καρβουνάκι ..
    θέλει αλλαγή??
    Καλό βράδυ για σήμερα...
    Αυριο θα δούμε...

    P1060356.jpgP1060357.jpgP1060358.jpg



    Μανο και η δυο πωλητες που εβαλες ειναι απο την Κινα (ποτε δεν ξαναπαραγγελνω οτιδηποτε απο την Κινα)
    Ο πρώτος είναι η εταιρια που το παράγει λέγετε PILKOR ..
    Εψαξα λίγο και βρήκα μόνο μέχρι 250v εδώ , δεν ξέρω αν κάνει..
    Άν βρώ θα σου πώ..


    spirakos μου εφτιαξες την διαθεση..
    ολη μερα εβριζα και τωρα γελασα...
    αυριο θ ειναι η τελευταια του μερα..

    αλιως δες τι θα πάθει (στις Full στροφές - Test Mode)...

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mxp : 16-01-12 στις 00:19

  5. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον mxp για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    PanagiotisHlektrlogos (16-01-12)

  6. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Μανος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Ηρακλειο Κρητης
    Μηνύματα
    580

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mxp Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δειτε λιγο το καρβουνάκι ..
    θέλει αλλαγή??
    Καλό βράδυ για σήμερα...
    Αυριο θα δούμε...
    Τα καρβουνακια ειναι καλα, δες μονο μην εχουν ανοιξη στην μεση.
    Αν το κανεις με το στυψιμο ειδοποιησεμε για να το δω.
    Καληνυχτα.

  7. #5
    Το avatar του χρήστη klik
    Μέλος
    Όνομα
    N/A
    Εγγραφή
    Oct 2009
    Περιοχή
    Θεσσαλλλονίκη
    Μηνύματα
    1.372

    Προεπιλογή

    Μετά από 13 χρόνια λες να παραμένει ακόμα χωρίς πλυντήριο;

Παρόμοια Θέματα

  1. Πλυντηριο ρουχων hoover προβλημα
    από petros1967 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-01-12, 20:30
  2. προβλημα με πλυντηριο βrandt
    από cards44 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-11-11, 08:22
  3. προβλημα με πλυντηριο siemens
    από jeck στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-08-11, 11:44
  4. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ AEG
    από MYT.JIM στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-05-11, 17:25

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας