"OffTopic"
"OffTopic"
Την αμφισβήτηση τη δεχόμαστε σαν προσβολή στην ανθρωπιά μας
PanagiotisHlektrlogos (16-01-12)
Μανο και η δυο πωλητες που εβαλες ειναι απο την Κινα (ποτε δεν ξαναπαραγγελνω οτιδηποτε απο την Κινα)
Το calgon ειναι μια μεγαλη απατη.
Δειτε λιγο το καρβουνάκι ..
θέλει αλλαγή??
Καλό βράδυ για σήμερα...
Αυριο θα δούμε...
P1060356.jpgP1060357.jpgP1060358.jpg
Ο πρώτος είναι η εταιρια που το παράγει λέγετε PILKOR ..Μανο και η δυο πωλητες που εβαλες ειναι απο την Κινα (ποτε δεν ξαναπαραγγελνω οτιδηποτε απο την Κινα)
Εψαξα λίγο και βρήκα μόνο μέχρι 250v εδώ , δεν ξέρω αν κάνει..
Άν βρώ θα σου πώ..
spirakos μου εφτιαξες την διαθεση..
ολη μερα εβριζα και τωρα γελασα...
αυριο θ ειναι η τελευταια του μερα..
αλιως δες τι θα πάθει (στις Full στροφές - Test Mode)...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mxp : 16-01-12 στις 00:19
PanagiotisHlektrlogos (16-01-12)
Μετά από 13 χρόνια λες να παραμένει ακόμα χωρίς πλυντήριο;