TVSAT68 εχω το ιδιο modelo και μετα απο τρια χρονια απο την αγορα της μου κοκκινησε ολη την οθονη.
Αλλαζοντας στο τροφοδοτικο ενα φουσκωμενο 1000mf/25v το προβλημα λυθηκε αλλα στην συνεχεια μου χαλουσε τα χρωματα στα προσωπα.Αλλαξα και τους υπολοιπους πυκνωτες.
Στην αντιπροσωπια ειπαν πως εχει χαλασει το πανελ και δεν συμφερει η επισκευη.
Εγω συνεχιζω να ελεγχω αλλα χωρις το service manual πηγαινω ψαχνοντας.Δες και τα μετασχηματιστακια υψηλης που εχει στα δεξια,ειναι 20 σε ζευγαρια των δυο.Αν και δεν υπαρχουν σαν ανταλλακτικα.
Αυτα προς το παρον αν βρω κατι καινουργιο θα σε ενημερωσω.