Καλημέρα και χρόνια πολλά έβαλα ξανά κοληση στα ποιο πολα εξαρτήματα της πλακέτας αλλά πάλι κάνει θόρυβο υπάρχη κάτι άλλο που μπορώ να κάνω ευχαριστώ για την βοηθια
Καλημέρα και χρόνια πολλά έβαλα ξανά κοληση στα ποιο πολα εξαρτήματα της πλακέτας αλλά πάλι κάνει θόρυβο υπάρχη κάτι άλλο που μπορώ να κάνω ευχαριστώ για την βοηθια