Χίλια συγνώμη, μόλις έβαλα την κεραία πάνω και προς το παρόν δουλεύει κανονικά. Ο κάτοχος μου
περιέγραψε έτσι όπως το προανέφερα.
Τώρα είναι σε λειτουργία και τεστάρισμα.
Σε ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση.
Μόλις διαπιστώσω την ακριβή συμπεριφορά θα ενημερώσω
και πάλι ευχαριστώ και συγνώμη




Απάντηση με παράθεση