Ωραία ... αφού είσαι από προηγούμενα και γνώστης πως αλλάζουμε τα ρουλεμάν στα έδρανα ... καλή επιτυχία.

ΑΛΛΑ τουλάχιστον πήρες ένα "γερό μάθημα" που έλεγες σε προηγούμενο μήνυμα σου , ότι το ένα ρουλεμάν (στο μοτέρ δείχνει καλό ) .... Το ίδιο ακριβώς μάθημα πήρες και με το έδρανο που ΔΕΝ άλλαξες και από την άλλη πλευρά. Τώρα πιστεύω θα κατάλαβες . ότι δεν χρειάζονται προχειρότητες.