OK ... το ειδα ...τι μπορω να κανω για σενα ?
Πριν ξεκινησεις να τον βαλεις στην πριζα....
---πρεπει να ενημερωθεις για ασφαλεις τροπους εκιννησης ενος μηχανηματος που ερχεται απο επισκευη
( ενα κυκλωμα με μια λαμπα 60-100 βαττ σε σειρα με την τροφοδοσια 230 του ενισχυτη με σκοπο εαν εχεις καποιο βραχυκυκλωμα να μην καει το κορδελιο αλλα αντι αυτου απλα να αναψει η λαμπα )
---Μετα θα πρεπει να τσεκαρεις πολυ διεξοδικα και πολυ προσεκτικα ολα τα περιφεριακα εξαρτηματα αντισασες διοδους κλπ
--- επικινδυνα σημεια ειναι οι αντιστασεις που εχει διασπαρτες με χαμηλη τιμη και ειναι οι αντιστασεις προστασιας
--- Αν το μηχανημα ηταν στα χερια μου σιγουρα θα αλλαζα σκουπα και ολους τους μικρους ηλεκτρολυτικους με κατι καλυτερο και κατα περιπτωση και μεγαλυτερο
--- ενα ακομα επικινδυνο σημειο ειναι ο vbe multiplier το μικρο τρανσιστορ που ειναι βιδωμενο πανω σην ψυκτρα και μετραει το ρευμα ηρεμιας
---Τελος το τριμερ που ρυθμιζει το ρευμα ηρεμιας πρεπει να ειναι απολυτα σωστο διοτι εαν εχει καποια διακοπη ο ενισχυτης παει για μπουμ
---Φυσικα καινουργια ολοκληρωμενα ( νομιζω οτι τα εχει η sun electronics αλλα μπορει να κανω και λαθος )
--- Φυσικα σωστα τρανσιστορ εξοδου παλαια η καινουργια δεν παιζει ρολο αρκει να δουλευουν
--- Αν θελεις τρανσιστορ εξοδου αυθεντικα φουλ οριτζιναλ και ματασρισμενα υπαρχουν ( απο αυτα κυκλοφορουν ενα καρο μαιμουδες ) και κοστιζουν 18 ευρω το ζευγαρι
αυτα σε γενικες γραμμες