Αρχικό μήνυμα από ultra Πως δεν κατεβαινει? Kατω κατω γραφει "get manual". Καλημέρα, ευχαριστώ κώστα. Δεν το είχα προσέξει, το κατέβασα κανονικά Αντε και καλό μήνα να έχουμε όλοι μας
Όροι Χρήσης