Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ultra Εμφάνιση μηνυμάτων
Πως δεν κατεβαινει?
Kατω κατω γραφει "get manual".
Καλημέρα, ευχαριστώ κώστα.
Δεν το είχα προσέξει, το κατέβασα κανονικά
Αντε και καλό μήνα να έχουμε όλοι μας