Άλλαξα το STK A6351 και η τάση στον πυκνωτή εξομάλυνσης ειναι οκ (310 V) απο 280 που ήταν.
Αλλά τώρα δεν ξεκινάει η TV(μου το έκανε 2-3 φορές και πρίν αλλάξω το Α6351), έχει Stand By και όταν πάει να ανάψει ακούγετε το ''κλάκ'' του ρελέ αλλά ούτε εικόνα ούτε ήχο.
Ποιό να είναι το επόμενο βήμα μου ?




Απάντηση με παράθεση