Πρεπει να το ανοιξει καποιος για ελεγχο...Μετρηση τασεων τροφοδοσιας,βαθμιδας λειτουργιας ρελε,εξοδων,ακομα και το ic που ενεργοποιει το timer.Πιασε το κατσαβιδι...