Πρεπει να το ανοιξει καποιος για ελεγχο...Μετρηση τασεων τροφοδοσιας,βαθμιδας λειτουργιας ρελε,εξοδων,ακομα και το ic που ενεργοποιει το timer.Πιασε το κατσαβιδι...
Πρεπει να το ανοιξει καποιος για ελεγχο...Μετρηση τασεων τροφοδοσιας,βαθμιδας λειτουργιας ρελε,εξοδων,ακομα και το ic που ενεργοποιει το timer.Πιασε το κατσαβιδι...