Μέχρι τώρα, δεν είχες ούτε internet, οπότε είτε δεν είχε νόημα να ασχοληθούμε με το τηλέφωνο. Είτε VoIP είτε TDM δεν έπαιζε ρόλο. Τώρα που έχει αποκατασταθεί το internet, προχωράμε στο τηλέφωνο.
Κατα πάσα πιθανότητα έχεις όντως VoIP (λόγω τάσης στην γραμμή) αλλά μου κάνει εντύπωση γιατί συνήθως δεν κάνουν τέτοια λάθη να στέλνουν λάθος router. Μπορείς να βρεις ένα router με VoIP interface από κάποιο φίλο? Εναλλακτικά πάρε τηλέφωνο στην forthnet και εξήγησε τους πως έχει η κατάσταση. Αν μιλήσεις με το τεχνικό τμήμα θα στο ξεκθαρίσουν.