ο vidas δεν έιναι άσχετος...έιναι απλά επικίνδυνος είδικά όταν οδηγεί ένα wranger με μεγάλες ρόδες...![]()
xaaxxa... θανάση, λύσε τον φούρνο...
(και με ξύπνησες πρωί πρωί...)
ο vidas δεν έιναι άσχετος...έιναι απλά επικίνδυνος είδικά όταν οδηγεί ένα wranger με μεγάλες ρόδες...![]()
xaaxxa... θανάση, λύσε τον φούρνο...
(και με ξύπνησες πρωί πρωί...)
Kατα 90% εχουν μαζεψει υγρασια οι αντιστασεις και για αυτο ριχνει το ρελε.
Η διαδικασια ειναι να βγει η γειωση απο την κουζινα και να λειτουργεισει χωρις αυτην ο φουρνος μεχρι να σταθεροποιηθει ο ρελες.
Ο χρονος που θα παρει η διαδικασια αυτη μπορει να ειναι και μια ωρα και θα πρεπει να λειτουργησουν ολες οι αντιστασεις.
Αυτο θα εχει σαν αποτελεσμα να φυγει η υγρασια απο τις αντιστασεις.
Για να ξερεις ποτε θα ειναι ενταξει θα πρεπει να κλεινεις τον γενικο και να βαζεις την γειωση στην θεση της και να ξανα αναβεις τον φουρνο μεχρι να σταθεροποιηθει ο ρελες.
Υπαρχουν και περιπτωσεις ομως που δεν πετυχαινει αυτη η διαδικασια και τοτε παμε για αλλαγη των αντιστασεων.
Βεβαια ειναι επικινδυνο αυτο για οσους δεν γνωριζουν και για αυτο καλο θα ηταν να το κανει ενας ηλεκτρολογος ή καποιος τεχνικος.
Και εγω που νομιζα οτι ημουν ο μονος τετρακινητος εδω.![]()
Ενδιαφέρον θέμα και καλή ανάλυση/εξήγηση από τον j kalai αλλά έχω μια ερώτηση. Γιατί ρίχνει το ρελέ μετά από 5-10 λεπτά και όχι αμέσως?