Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 37

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    ΚΥΡΙΑΚΟΣ 69

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ba99297 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδιά γεια χαρά
    Θα δηλώσω για μια ακόμη φορά ότι δεν είμαι ηλεκτρονικός, αλλά προσπαθώ να μάθω (τα βασικά) επισκευάζοντας χαλασμένες συσκευές που μου δίνει ο ένας και ο άλλος.
    Ωραία η δήλωση , αλλά δεν μας είπες και τι είσαι .. και πόσο είσαι.
    Ο χάρος και από την ηλεκτροπληξία μαζεύει πελάτες.

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον ΚΥΡΙΑΚΟΣ 69 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    jimk (05-11-11)

  3. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Βαγγέλης
    Εγγραφή
    Sep 2009
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    50

    Προεπιλογή

    Κυριάκο σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου.
    Έχεις απόλυτο δίκιο θέλει πολύ προσοχή
    Ας συστηθώ λοιπόν
    Με λένε Βαγγέλη είμαι 38 χρονών και εργάζομαι ως καθηγητής πληροφορικής σε δημόσιο σχολείο
    Προσπαθώ να αποκτήσω στοιχειώδεις γνώσεις ηλεκτρονικής προκειμένου να επιδιορθώνω συσκευές που χαλάνε είτε δικές μου είτε του εργαστηρίου πληροφορικής στο οποίο είμαι υπεύθυνος. Πχ πολύ συνηθισμένη βλάβη είναι το κάψιμο τροφοδοτικών και οθονών και μητρικών πλακετών . Αν μπορούσα να τις επιδιορθώσω με μικρές παρεμβάσεις ( αντικατάσταση πυκνωτών διόδων κλπ) , αυτό θα μου έλυνε τα χέρια από θέμα κόστους ειδικά όπως είναι έτσι σήμερα τα σχολεία που δεν υπάρχουν χρήματα ούτε για χαρτί. Δεν τρέφω αυταπάτες να πιστεύω ότι θα φτάσω σε σημείο να επιδιορθώνω τα πάντα, απλά η κάθε επιδιόρθωση για μένα ( μέσω της δικής σας βοήθειας που είστε οι περισσότεροι πιστεύω γνώστες του αντικειμένου) είναι και ένα μικρό σχολείο, μια σημαντική εμπειρία. Ελπίζω να σας κατατόπισα για το ποιος είμαι και τι κάνω. Σας ευχαριστώ όλους για την μέχρι τώρα βοήθειά σας και ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους μελλοντικά βοηθήσουν. Το θέμα με την οθόνη που προσπαθώ να επιδιορθώσω δεν αφορά το σχολείο αλλά οθόνη που μου δόθηκε και η οποία ήταν για τα σκουπίδια. Να είστε καλά

  4. #3
    Το avatar του χρήστη Αποστόλης1
    Μέλος
    Όνομα
    Αποστόλης
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Άγονη γραμμή. https:// Αιγαίο/Κάρπαθος
    Μηνύματα
    812

    Προεπιλογή

    Ο μεγάλος πυκνωτής έχει τάση(Πόση)??? Αν όχι τι αντίσταση έχει?(πόση?)

  5. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Αποστόλης1 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    alex504 (03-11-11)

  6. #4
    Το avatar του χρήστη alex504
    Μέλος
    Όνομα
    ΑΛΕΞΙΟΣ
    Εγγραφή
    Feb 2009
    Περιοχή
    ΔΑΦΝΗ-ΜΑΡΟΥΣΙ
    Μηνύματα
    235

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Αποστόλης1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο μεγάλος πυκνωτής έχει τάση(Πόση)??? Αν όχι τι αντίσταση έχει?(πόση?)
    Πολύ ωραία η Κάρπαθος λίγο μακριά βέβαια έχω ένα συγγενή μου εκεί o οποίος είναι καθηγητής σε σχολείο γυμνασίου
    Εγώ νομίζω ότι αυτές οι πλακέτες χαλούν το μετας/τιστη το μεγάλο τον κίτρινο στην photo

  7. #5
    Το avatar του χρήστη Αποστόλης1
    Μέλος
    Όνομα
    Αποστόλης
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Άγονη γραμμή. https:// Αιγαίο/Κάρπαθος
    Μηνύματα
    812

    Προεπιλογή

    Αλέξη υποθέτω ότι θα έχεις και πελάτες καρπάθιους, στο Μαρούσι έχει αρκετούς.
    Σε πιο γυμνάσιο είναι ο δικός σου?

    Από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις για τη βλάβη.

  8. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Αποστόλης1 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    alex504 (04-11-11)

  9. #6
    Το avatar του χρήστη alex504
    Μέλος
    Όνομα
    ΑΛΕΞΙΟΣ
    Εγγραφή
    Feb 2009
    Περιοχή
    ΔΑΦΝΗ-ΜΑΡΟΥΣΙ
    Μηνύματα
    235

    Προεπιλογή

    Φίλε απόστολε έχω μερικούς πελάτες μαρουσιωτες βέβαια η επιχείρηση είναι στη δάφνη
    Έχω φτιάξει ένα μικρό δωμάτιο εδώ στο σπίτι σκέτο ιατρείο ξέρεις για τους εδώ πελάτες
    Πάντως θέλω να έρθω στην Κάρπαθο έχει πολύ ωραίες παράλιες μάλλον του χρόνου να είμαστε καλά πρώτα

  10. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Βαγγέλης
    Εγγραφή
    Sep 2009
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    50

    Προεπιλογή

    Παιδιά συγνώμη για την καθυστέρηση. Σήμερα ξάδειασα να μετρήσω αυτά που μου είπατε
    Λοιπόν diming και on/off δίνουν τάση 0 volt είτε έχω την συνδεδεμένη την φύσα της pcb είτε όχι. Το ίδιο ισχύει και για την περίπτωση που έχω συνδεδεμένες τις λευκές φύσες δεξιά και αριστερά των μετασχηματιστών inverter. Diming και on/off δίνουν τάση 0 πάντα .
    Παίζει να είναι ο κεντρικό μετασχηματιστής ? Πως τον ελέγχω ( αν εκτιμάτε ότι μπορεί να είναι αυτό) ?

  11. #8
    Το avatar του χρήστη spiroscfu
    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Κέρκυρα
    Μηνύματα
    1.046

    Προεπιλογή

    Συνεχίζει να σφυρίζει?
    Νομίζω πως για να γίνει on η tv πρέπει (αφού υπάρχουν τα 5 και 12V όπως είπες) να πάρει ~5V και στα δυο (on-off/dimming).

  12. #9
    ΚΥΡΙΑΚΟΣ 69

    Προεπιλογή

    Βαγγέλη χάρηκα που ανοίχτηκες, εγώ είμαι 42+ κάτι ψιλά.
    Το θέμα είναι ότι έπεσες σε δύσκολη εποχή, οι εταιρίες δεν μοιράζονται ποια τα μυστικά τους, και έχουν εξαφανίσει τους μικρο-επισκευαστές.
    Η μόνη σου επιλογή, η αναζήτηση στα μισόλογα που βρίσκονται διάσπαρτα στα διεθνή φόρουμ. Repair Tips.

  13. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον ΚΥΡΙΑΚΟΣ 69 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    alex504 (03-11-11)

Παρόμοια Θέματα

  1. Επισκευή SONY cdp-s27
    από palexop στο forum Ραδιόφωνο & CD Player
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-11-08, 22:34
  2. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-11-05, 08:19
  3. Επισκευή χρώματος οθόνης τηλεόρασης
    από ΠΕΤΡΟΣ Κ. στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-06-05, 16:01

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας