Αλλαξε και το driver c368 αν θυμαμαι καλα,ο θορυβος ισως να προερχεται απο λαθος ταλαντωση που δημιουργει το τρανζιστορ αυτο.Μην το μετρησεις καν,ουτε αντιστοιχο να βαλεις εχουν διαφορα σε συχνοτητα και δεν θα λειτουργησει,ειναι της philips.
Αλλαξε και το driver c368 αν θυμαμαι καλα,ο θορυβος ισως να προερχεται απο λαθος ταλαντωση που δημιουργει το τρανζιστορ αυτο.Μην το μετρησεις καν,ουτε αντιστοιχο να βαλεις εχουν διαφορα σε συχνοτητα και δεν θα λειτουργησει,ειναι της philips.
Συνέχεια, το BUT11AF αφαιρέθηκε και ελέγθηκε καθώς και οι ασφάλειες , τρείς τον αριθμό που είναι σαν μικροί μαυροι κυλινδροι.
Σε αυτό το σημείο να πώ κάτι ακόμα , τα Τρανζίστορ τα μετράω με ενα πολύμετρο στην κλίμακα τών 2ΚΩ, μετρώντας αγωγιμότητα σαν δίοδο, ελπίζω να είναι αρκετό και να μην με ξεγελάει.
Οταν λέμε driver c368, είναι το driver του τρανζίστορ του μετ/στή υψηλής? γιατί στο σχέδιο εχει ενα BF483, που παίρνει απο το κύκλωμα του συγχρονιστή..
Οσο για το θόρυβο, ανοίγοντας και κλείνοντας απο τον γενικό διακόπτη ακούγεται μόνο το μεγάφωνο να κάνει τον ηχο του ενισχυτη ακουστικής που ανοίγει και κλείνει. Ούτε λαμπάκι stby ανάβει ουτε τα νούμερα προγράμματος και δεν αντιδράει στα πλήκτρα.
Την βλέπω εγώ τη δουλειά ... πάει για ανακυκλωση, εκτός εαν την θέλει κάποιος για ανταλλακτικά.
Κοίτα Thyr6696, tr7701,2, ZD6697,8,9.
Μετά την αρχική ανόρθωση που βγάζει τα 310V, αυτή η τάση οδηγείται σε εναν μετ/στη που βγάζει ενα σωρό τάσεις αλλά τις βγάζει λάθος. Δλδ τα +95, +22, +6 βγαίνουν +48, +10 και +5.
Αφαιρεσα και το Τρανζίστορ του μετ/στη υψηλής μήπως και εναι αυτός προβληματικός και πάλι τα ιδια.
''Κοίτα Thyr6696, tr7701,2, ZD6697,8,9. '' οΚ αποψε θα πάρουν φωτιά τα κολητήρια.![]()
Αν δεν βγάλεις άκρη μέτρα τάσεις στα C2694, συλλέκτη Tr6701, C2700.
Επίσης στα 4 κ 5 πόδια του ζεύκτη αλλά με αναφορά το -- του C2663, ME προσοχή γιατί "χτυπάει".
alex504 (03-11-11)
Λοιπόν για να μην μιλάμε στον αέρα και μιας και το σκάνερ μου τάπαιξε, σκανάρισα σε ενα φίλο το τροφοδοτικό που εχει κατ' εμέ το πρόβλημα.
Εκανα κάποιες μετρήσεις με γείωση την γελίωση του 2623 των 310V, στο CNX 62 optocoupler: στο ποδαράκι 1 εχει 7,4-7,9V, στο ποδαράκι 2 εχει 6,9-7,2V, στο ποδαράκι 3 εχει 1,2-1,5V στο ποδαράκι 4 εχει -2,2V στο ποδαράκι 5 εχει 8,7V και στο ποδαράκι 6 εχει 1,5V.
Στον μετ/στη 5763 τα +22 είναι 3.3, τα +95 είναι +48, και τα ω+6 είναι +5.5. Δεδομένο οτι το 7677 (BUT11A) υπερθερμαίνεται.
Παραθέτω και το σχέδιο ωστε να φαίνεται τι μετρήσεις κάνω.
Image1111111111.jpg
Άλλαξε το CNX 62.
(Τις τάσεις στο 2/ων μετράμε με αναφορά το σασί)