Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tasos32 Εμφάνιση μηνυμάτων
το σασι ειναι AE5
η τηλεοραση ξεκιναει, και μολις ακουστει οτι οπλιζει και το τελευταιο ρελε, τοτε κλεινει και αναβοσβηνη 4 φορες το led μπροστα. αλλαξα το ολοκληρομενο του vertical STV9379(IC6700), κοιταξα για ψυχρες, αλλα δεν βρηκα τιποτα.
τι αλλο να κοιταξω?????
Εάν είναι καμένο το τρανζίστορ της υψηλής τότε θες αλλαγή Μετa/στη και ολοκληρωμένου smd το κόστος λίγο ακριβό αυτές βγάζαv τέτοιο πρόβλημα η Sony τα αλλάζει όλα αυτά μαζί με κάτι αλλά που αλλάζονται προαιρετικά κόστος μαζί με την εργασία 180 ε