Λουκά σε ευχαριστώ πολύ για το μεγαφωνάκι το παρέλαβε σήμερα το πρωί.Σου χρωστάω τα έξοδα αποστολής.Τέτοιο ολοκληρωμένο που μου ζήτησες δεν έχω,από τηλεόραση είναι;
Λουκά σε ευχαριστώ πολύ για το μεγαφωνάκι το παρέλαβε σήμερα το πρωί.Σου χρωστάω τα έξοδα αποστολής.Τέτοιο ολοκληρωμένο που μου ζήτησες δεν έχω,από τηλεόραση είναι;