Ευχαριστω για τα καλα σου λογια Φιλε Κυριακο ( αυτο το 69 με μπερδευει λιγακι ....με παει καπου αλλου αλλα τσπ ) επετρεψε μου να διαφωνησω μονο στο για εμπειρους ....ο λογος που ανεβαζω τετοια ποστ ειναι για να αφυπνησω ...οποιον θελει να ρωτησει οτι θελει για τα τι και τα πως .... ειμαι στην διαθεση οποιυ θελει αν χρειαστει να τα κανω πιο λιανα και πιο κατανοητα ...

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος