-
Καλημερα,
εχω ενα παρομοιο προβλημα σε ψυγειοκαταψυκτη Ariston μονο που στο δικομου η υγρασια παγωνει στη πλατη της συντηρησης.Εκανα αποψυξη και στον καταψυκτη και στη συντηρηση αλλα το προβλημα επανερχεται μετα απο μια βδομαδα.Απο οτι ακουω ο ανεμιστηρας λειτουργει οταν ειναι κλειστη η πορτα της συντηρησης, και τα λαστιχα ειναι σε αριστη κατασταση.Μηπως ηπαρχει καμμια ιδεα και για μενα?
Thanks Γιαννης.
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης