Μια χαρα κοσμιος ειμαι,μιλησα για μενα,οχι για κανεναν αλλο..Οσο για το "ευεξαπτος" εσυ το αρχισες με το
Παράθεση Αρχικό μήνυμα από takisegio Εμφάνιση μηνυμάτων
πως θα γινει με κολλητηρι;;;;;θα τρελλαθουμε;;;;