Μια χαρα κοσμιος ειμαι,μιλησα για μενα,οχι για κανεναν αλλο..Οσο για το "ευεξαπτος" εσυ το αρχισες με το Αρχικό μήνυμα από takisegio πως θα γινει με κολλητηρι;;;;;θα τρελλαθουμε;;;;
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε
Όροι Χρήσης