Πέρασα κόλληση σε κάποιες ψυχρές, τσέκαρα για πυκνωτές (οπτικά ήταν όλοι οκ) και παρέμεινε νεκρή.. ήταν και 14'' και δεν άξιζε να επισκευαστεί, πεταμένα λεφτά χρόνος και κόπος!
Πέρασα κόλληση σε κάποιες ψυχρές, τσέκαρα για πυκνωτές (οπτικά ήταν όλοι οκ) και παρέμεινε νεκρή.. ήταν και 14'' και δεν άξιζε να επισκευαστεί, πεταμένα λεφτά χρόνος και κόπος!