εγω σε 4-5 HP που περασαν απο τα χερια μου (δουλεια-σπιτι) δεν ειχαν προβλημα ποτε να πρεπει να μηδενισεις (και το εκανα ενα φεγγαρι). Η μονη διαφορα ειναι οτι αν κανεις εγκατασταση το προγραγραμμα της ΗΡ για βοηθο εκτυπωσεων ,θα βαραει οτι ειναι αδειο αλλα δεν θα σε εμποδιζει στην εκτυπωση. Αν βαλεις μονο τους οδηγους (πολλες φορες τα εχει ακομη και το CD ton windows) θα γεμιζεις οποτε αρχιζει να εκτυπωνει αχνα,αφου δεν θα εχεις αλλη ειδοποιηση οτι αδειαζουν.
Υ.Γ Ενχρωμα μελανια δεν μπορεσα να βρω ποτε της προκοπης