καλημέρα , λοιπόν μέτρησα την οθόνη απο τα 3pin μόνο το 1 δίνει 200 volt
ξανατσέκαρα τα καλώδια δε νέχει φύγει κάτι (ούτε κοντά στην ψύκτρα του τρανζίστορ υψηλής )