Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη spiroscfu
    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Κέρκυρα
    Μηνύματα
    1.046

    Προεπιλογή

    Χρήστο δεν είναι τόσο απλά χωρίς πολύμετρο τουλάχιστον δεν κάνεις δουλειά, επιπλέον αν βγάλεις και μια λάμπα από το inverter τότε αυτό θα κάνει αυτό ακριβώς που λες.

  2. #2
    Το avatar του χρήστη chrisrer
    Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Jun 2011
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή

    Μαλιστα......βασικα περιμενω να μ ερθει το πολυμετρο αλλα δεν ξερω πως να μετρησω ακομα και που....δεν εχω διαβασει ακομα σχετικα αρθρα ετσι ωστε να καταλαβω τι γινεται.......οπως εχω αναφερει ποιο πανω ι μια λαμπα ητανε καμμενη και την εβγαλα τελειος,τωρα αν γινετε απο αυτο πρεπει να βρω μια λαμπα αν βρω πουθενα.....παντως ευχαριστω πολυ για την βοηθεια...ενημερςτικα οποιος εχει ορεξη και διαθεση ασ μ πει πως μετραμε με το πολυμετρο αν λειτουργει το τροφοδοτικο που τοποθετουμε τουσ ακροδεκτεσ κλπ......ευχριστω πολυ

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας