φιλε δημητρη καλημερα , δοκιμασα και με αλλο μεγαφωνο αλλα τπτ , υπαρχουν και διοδακια γερμανιου αλλα ηταν οκ , δεν ξερω τι αλλο να κανω , .....μαλλον πρεπει να περιμενω την εμπνευση ....
ευχαριστω και παλι