Αποστόλη αν έχεις όρεξη να σε παιδέψω ξανά λίγο σου έχω μια ερώτηση.
http://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=58253
Κωνσταντίνε όλο βόλτες είσαι, εμείς τίποτα!![]()
Αποστόλη αν έχεις όρεξη να σε παιδέψω ξανά λίγο σου έχω μια ερώτηση.
http://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=58253
Κωνσταντίνε όλο βόλτες είσαι, εμείς τίποτα!![]()