Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Αποστόλης1 Εμφάνιση μηνυμάτων
Σπύρο, κάνε σύγκριση μεταξύ ένδειξης κανονικής κλίμακας και ένδειξης μεθεπομένης κλίμακας.
Αποστόλη αν έχεις όρεξη να σε παιδέψω ξανά λίγο σου έχω μια ερώτηση.
http://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=58253


Κωνσταντίνε όλο βόλτες είσαι, εμείς τίποτα!