Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 48
  1. #31

    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    May 2011
    Περιοχή
    Πέραμα
    Μηνύματα
    89

    Προεπιλογή

    Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω μετρήσει ποτέ τα Α που ζεσταίνουν την ασφάλεια τόσο ώστε να μην ξανασηκώνετε, στο περίπου το είπα το 9,5

    Και όσο για το "Κάηκε η λάμπα; Κατεδάφισε το σπίτι και ξαναφτιάξε το από την αρχή" συμφωνώ αλλά με όρια. Αν ήθελε να βάλει θερμοσίφωνα εκεί? Και δεν είναι τόσο τρομερό ένα ΝΥΜ 3x2,5mm(ανάλογα και με την διαδρομή, μπορεί να είναι και τρελή μανούρα). Σε όλα τα παλιά σπίτια που δεν είχαν πρίζες A/C έτσι βάλανε.

    Μήπως να δούμε μέχρι που φτάνει το 2,5mm στα κουτιά? Αν ξεκινάει από τον πίνακα και φτάνει 2 μέτρα από την πρίζα του A/C, δεν είναι και τόσο δύσκολο να το πας μέχρι τέρμα. Θα έχει ένωση με καπς βέβαια αλλά μην τα θέλουμε όλα δικά μας.

    Τώρα για το να παίξει με 10άρα ασφάλεια όπως είναι τι να πω, αν όλοι οι υπόλοιποι το βλέπετε ΟΚ πάω πάσω, ίσως να κάνω εγώ το λάθος. Εγώ δεν θα το πρότεινα πάντως.

    ΥΓ
    Το A/C μπήκε τώρα ή υπήρχε από πριν? Δεν το έχω καταλάβει στα σίγουρα αυτό…

  2. #32
    Το avatar του χρήστη antonis_p
    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Nov 2005
    Περιοχή
    Νέο Ηράκλειο, Αττική
    Μηνύματα
    68

    Προεπιλογή

    Το έχετε καλύψει πλήρως αλλά να πω και εγώ την ######## μου.

    Ο άνθρωπος έχει βάλει ένα 24κ btu σε γραμμή που θεωρητικά δεν το σηκώνει, στην εκκίνηση υποτίθεται πως θέλει 15-16 amperes.
    Προφανώς στην ίδια γραμμή κάτι ακόμα θα υπάρχει.

    Νομίζω πως η αλλαγή καλωδίου από τον πίνακα ή η τοποθέτηση νέου είναι μονόδρομος.
    Μήπως σε κάποια πτώση τάσεως - πέρα από αυτή που θα δημιουργείται στην εκκίνηση λόγω καλωδίου - θα πάρει τον συμπιεστή στο χέρι;

  3. #33
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από antonis_p Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το έχετε καλύψει πλήρως αλλά να πω και εγώ την ######## μου.

    Ο άνθρωπος έχει βάλει ένα 24κ btu σε γραμμή που θεωρητικά δεν το σηκώνει,

    (Από πού προκύπτει αυτό; Αφού ακόμα και τώρα ΔΕΝ πέφτει ΠΑΝΤΑ η ασφάλεια! )

    στην εκκίνηση υποτίθεται πως θέλει 15-16 amperes.

    (Μάλλον πολύ περισσότερα. Αλλά το κλειδί βρίσκεται ακριβώς στη λέξη "εκκίνηση")

    Προφανώς στην ίδια γραμμή κάτι ακόμα θα υπάρχει.

    Νομίζω πως η αλλαγή καλωδίου από τον πίνακα ή η τοποθέτηση νέου είναι μονόδρομος.
    Μήπως σε κάποια πτώση τάσεως - πέρα από αυτή που θα δημιουργείται στην εκκίνηση λόγω καλωδίου - θα πάρει τον συμπιεστή στο χέρι;
    Ίσα - ίσα που θα ξεκουράζεται ο συμπιεστής, αφού το ρεύμα εκκινήσεως θα είναι μειωμένο.

  4. #34
    Το avatar του χρήστη antonis_p
    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Nov 2005
    Περιοχή
    Νέο Ηράκλειο, Αττική
    Μηνύματα
    68

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ίσα - ίσα που θα ξεκουράζεται ο συμπιεστής, αφού το ρεύμα εκκινήσεως θα είναι μειωμένο.
    πες πως κάνεις πλάκα.

  5. #35
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Φυσικά και δεν κάνω. Μπορείς να εξηγήσεις συγκεκριμένα γιατί πιστεύεις πως δεν είναι έτσι;

  6. #36
    Το avatar του χρήστη antonis_p
    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Nov 2005
    Περιοχή
    Νέο Ηράκλειο, Αττική
    Μηνύματα
    68

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φυσικά και δεν κάνω. Μπορείς να εξηγήσεις συγκεκριμένα γιατί πιστεύεις πως δεν είναι έτσι;
    Το AC έχει κάποιο ρεύμα εκκίνησης και κάποιο λειτουργίας. Αν το ρεύμα που θα το τροφοδοτήσεις δεν του φτάνει, δεν θα μπορέσει να εκκινήσει, θα τραβήξει προς στιγμή τα αντερά του (όπως κάθε μοτέρ που αδυνατεί να εκκινήσει) και θα κόψει το θερμικό του.

    Στο σημείο που συνδέεται η ηλεκτρική παροχή μπορεί ο φίλος να δει τί διατομής καλώδια έχει ο κατασκευαστής. Πιθανολογώ πως είναι χοντρότερα από το 3x1,5 που έρχεται στην πρίζα, προφανώς 3x2,5. Έχουμε λοιπόν μία συσκευή που ο κατασκευαστής την τροφοδοτεί με 3x2,5 και αναρωτιόμαστε με τί να την τροφοδοτήσουμε!

  7. #37
    Το avatar του χρήστη yanis
    Μέλος
    Όνομα
    ΓΙΑΝΝΗΣ
    Εγγραφή
    Nov 2009
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    42

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από antonis_p Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το έχετε καλύψει πλήρως αλλά να πω και εγώ την ######## μου.

    Ο άνθρωπος έχει βάλει ένα 24κ btu σε γραμμή που θεωρητικά δεν το σηκώνει, στην εκκίνηση υποτίθεται πως θέλει 15-16 amperes.
    Προφανώς στην ίδια γραμμή κάτι ακόμα θα υπάρχει.

    Νομίζω πως η αλλαγή καλωδίου από τον πίνακα ή η τοποθέτηση νέου είναι μονόδρομος.

    Μήπως σε κάποια πτώση τάσεως - πέρα από αυτή που θα δημιουργείται στην εκκίνηση λόγω καλωδίου - θα πάρει τον συμπιεστή στο χέρι;
    συμφωνω....

  8. #38
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Κι εγώ διαφωνώ...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από antonis_p Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το AC έχει κάποιο ρεύμα εκκίνησης και κάποιο λειτουργίας. Αν το ρεύμα που θα το τροφοδοτήσεις δεν του φτάνει, δεν θα μπορέσει να εκκινήσει, θα τραβήξει προς στιγμή τα αντερά του (όπως κάθε μοτέρ που αδυνατεί να εκκινήσει) και θα κόψει το θερμικό του.

    (Λάθος. Αν το ρεύμα εκκινήσεως περιοριστεί λόγω του ότι το καλώδιο είναι λεπτό, απλώς το μοτέρ θα ξεκινήσει πιο ομαλά. Φυσικά κατά την εκκίνηση θα υπάρχει πτώση τάσεως στο άκρο της γραμμής. Έτσι αν υπάρχει εκεί κάποιο π.χ. φωτιστικό, κατά την εκκίνηση του συμπιεστή η φωτεινότητα της λάμπας θα κάνει μια βύθιση.
    Αυτό που λες για την εκκίνηση των κινητήρων είναι τελείως λάθος. Ξέρεις πώς γίνεται η εκκίνηση μεγάλης ισχύος κινητήρων; Γιατί μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως δεν γίνεται σηκώνοντας απλώς έναν διακόπτη που τους ενώνει με την παροχή! )


    Στο σημείο που συνδέεται η ηλεκτρική παροχή μπορεί ο φίλος να δει τί διατομής καλώδια έχει ο κατασκευαστής. Πιθανολογώ πως είναι χοντρότερα από το 3x1,5 που έρχεται στην πρίζα, προφανώς 3x2,5. Έχουμε λοιπόν μία συσκευή που ο κατασκευαστής την τροφοδοτεί με 3x2,5 και αναρωτιόμαστε με τί να την τροφοδοτήσουμε!
    Μπορεί πράγματι το καλώδιο του μηχανήματος να είναι 3 Χ 2.5. Δεν αναρωτιόμαστε με τί να το τροφοδοτήσουμε - υπάρχει ήδη περασμένο καλώδιο 1.5. Το ερώτημα λοιπόν είναι: Μπορεί να χρησιμοποιηθεί το υπάρχον καλώδιο ή πρέπει οπωσδήποτε να αλλαχθεί με πιο χοντρό;
    Η απάντηση είναι η εξής: Όχι, δεν χρειάζεται να αλλαχθεί. Μια ασφάλεια D10Α (που προορίζεται για την προστασία καλωδίων 1.5 και όχι 2.5) πιθανότατα θα λύσει το πρόβλημα. Αν υπήρχε καλώδιο 2.5 θα ήταν καλό. Αλλά δεν υπάρχει.

  9. #39
    Το avatar του χρήστη antonis_p
    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Nov 2005
    Περιοχή
    Νέο Ηράκλειο, Αττική
    Μηνύματα
    68

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    (Λάθος. Αν το ρεύμα εκκινήσεως περιοριστεί λόγω του ότι το καλώδιο είναι λεπτό, απλώς το μοτέρ θα ξεκινήσει πιο ομαλά. Φυσικά κατά την εκκίνηση θα υπάρχει πτώση τάσεως στο άκρο της γραμμής. Έτσι αν υπάρχει εκεί κάποιο π.χ. φωτιστικό, κατά την εκκίνηση του συμπιεστή η φωτεινότητα της λάμπας θα κάνει μια βύθιση.
    Αυτό που λες για την εκκίνηση των κινητήρων είναι τελείως λάθος. Ξέρεις πώς γίνεται η εκκίνηση μεγάλης ισχύος κινητήρων; Γιατί μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως δεν γίνεται σηκώνοντας απλώς έναν διακόπτη που τους ενώνει με την παροχή! )
    Βρε καλέ μου άνθρωπε δεν έχουμε ένα μεγάλης ισχύος κινητήρα αλλά ένα μονοφασικό κινητήρα ενός όχι inverter κλιματιστικού. Σε αυτά τα κλιματιστικά οι κατασκευαστές θέλουν 3x2,5 παροχή και 20Α ασφάλεια.

    http://www.buyweb.gr/index.php?target=products&product_id=38831

    Κ
    αι εσύ του λες να αφήσει το καλώδιο όπως είναι και να αλλάξει με μία "αναίσθητη" ασφάλεια. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.

  10. #40
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από antonis_p Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βρε καλέ μου άνθρωπε δεν έχουμε ένα μεγάλης ισχύος κινητήρα αλλά ένα μονοφασικό κινητήρα ενός όχι inverter κλιματιστικού.

    (Η αναφορά μου στους μεγάλους κινητήρες είχε να κάνει με αυτό που είπες ότι ένας κινητήρας μπορεί να πάθει ζημιά αν δεν τον αφήσουμε να τραβήξει όσο ρεύμα εκκινήσεως θέλει. Δεν αποτελούσε κάποια πρόταση για το συγκεκριμένο θέμα με το κλιματιστικό.)

    Σε αυτά τα κλιματιστικά οι κατασκευαστές θέλουν 3x2,5 παροχή και 20Α ασφάλεια.

    (Μια και σου φαίνεται λοιπόν σωστό αυτό, για πες μου πώς συμβιβάζεται η 20Α ασφάλεια με το καλώδιο των 2.5, εφόσον τα καλώδια αυτά πρέπει να συνεργάζονται με ασφάλειες το πολύ 16Α; Άρα 2 τινά μπορεί να συμβαίνουν: Ή ο κατασκευαστής κάνει λάθος και η ασφάλεια μπορεί να είναι κάτω από 20Α, ή ο κατασκευαστής κάνει λάθος και το καλώδιο πρέπει να είναι παραπάνω από 2.5. Και στις δυο περιπτώσεις λοιπόν ο κατασκευαστής κάνει κάποιο λάθος. Να πούμε εδώ πάντως ότι αν στη γραμμή αυτή συνδέεται μόνο το κλιματιστικό και τίποτα άλλο, επιτρέπεται η χρήση λίγο μεγαλύτερων από 16Α ασφαλειών - ακόμα και αν το καλώδιο είναι 2.5 - με την προϋπόθεση ότι μέσα στη συσκευή υπάρχει θερμικό με ονομαστικό ρεύμα της τάξης των 16Α. Σε αυτή την περίπτωση η ασφάλεια προστατεύει το καλώδιο μόνο από βραχυκύκλωμα και όχι από υπερφόρτωση, η οποία όμως δεν μπορεί να προέλθει από άλλες συσκευές αφού μόνο το A/C υπάρχει, και επίσης δεν μπορεί να προέλθει από το ίδιο το A/C εφόσον αυτό περιλαμβάνει θερμικό. Δηλαδή δεν μπορεί να συμβεί ποτέ. Από την άλλη, μήπως ο κατασκευαστής προτείνει κάποια καμπύλη για την ασφάλεια των 20Α που συνιστά; Στο λινκ που έβαλες δεν είδα τίποτα τέτοιο. Μήπως λοιπόν συνιστά την 20Α απλώς για να μην πέσει ακόμα και αν κάποιος βάλει μια L20Α ή μια Β20Α; Πόσο καλύτερο είναι πράγματι να μπει μια ασφάλεια με την κατάλληλη καμπύλη και μικρό ονομαστικό ρεύμα! )

    http://www.buyweb.gr/index.php?targe...oduct_id=38831

    Και εσύ του λες να αφήσει το καλώδιο όπως είναι και να αλλάξει με μία "αναίσθητη" ασφάλεια. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.
    Μάλιστα. Πιστεύω πως με τα συγκεκριμένα δεδομένα είναι η καλύτερη λύση. Κι εγώ στη θέση του αυτό θα έκανα. Θα έχει ένα κλιματιστικό που θα δουλεύει κανονικά, το ίδιο και τα άλλα φορτία που είναι στη γραμμή, επίσης θα έχει μια ασφάλεια που δεν θα πέφτει όταν δεν πρέπει (όπως του συμβαίνει τώρα), και η οποία θα εξακολουθεί να προστατεύει κατάλληλα τα υπάρχοντα καλώδια των 1.5, χωρίς να μπει στη φασαρία αλλαγής των καλωδίων. Ε, λοιπόν δεν βλέπω πού είναι το κακό!

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟ SUPER MARKET
    από mih_man στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-06-11, 18:57
  2. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ mitsubishi 30.000BTU
    από takhs764 στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-05-11, 08:53

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας