-
Αν γυρνάει εύκολα με το χέρι θέλει αλλαγή ο πυκνωτής του κινητήρα. Αν όμως γυρνάει δύσκολα με το χέρι θέλει λίπανση. Αυτό είναι το πιο συνηθισμένο.
-
-
έβαλα αντισκουριακό λάδι αλλά πάλι τίποτα... τον έλυσα και είδα οτι απο τα 3 κουμπιά όλα πάνε πάνω στο μοτερ ,
και έχει ένα πυκνωτή τετάτραγωνο 450v πάνω στο μηχανισμό που γυρνάει δεξιά αριστερά, λέτε να φταίει αυτός?
-
-
Άλλαξε τον πυκνωτή και δες, έφτιαξε;
-
-
τετοιο πυκνωτή τετράγωνο που θα βρω? τα μαγαζιά με ηλεκτρονικά δεν νομίζω να έχουν.
Και μία χαζή ερώτηση... ο πυκνωτής είνι 450V ενώ η τάση λειτουργίας 220v, πως φορτίζει?
Ο πυκνωτής εκκίνησης φορτίζει ωστέ να παρέχει μεγάλο φορτίο στο μοτέρ για να ξεκινήσει?
επειδή στην εκίνηση τα μοτέρ τραβάνε παραπάνω απο όσο καταναλώνουν στη κανονική λειτουργία?
-
-
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dovegroup : 30-08-11 στις 15:22
-
-
-
-
Θα βρείς σε μαγαζί με ηλεκτρονικά σίγουρα. Η τάση που γράφουν οι πυκνωτές είναι για DC. Η τάση της ΔΕΗ είναι 230Vrms AC, δηλαδή η κορυφή του ημίτονου είναι περίπου 320V. Υπάρχουν και πυκνωτές που γράφουν «250V X2», αυτοί είναι για τάση δικτύου (αλλιώς βάζεις πυκνωτή που να είναι >350V).
-
-
Παντα ο πυκνωτης πρεπει να αντεχει μεγαλυτερη ταση απο την ταση λειτουργιας στην οποια θα δουλευει.
Κ μιας και η ταση κορυφης στην Ευρωπη ειναι πανω απο 300V γι αυτο και ειναι στα 400 ο πυκνωτης.
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης