Φιλε αυτο που μου ειπες εχει πολυ μεγαλο point μιας και η αδελφη μου πριν χαλασουν χρησιμοποιουσε συνεχεια ακουστικα...Αλλα αποσυνδεσα τον ενισχυτη απο την μοναδα(μονο στην τροφοδοσια ενονωταν) και παλι τπτ βεβαια ολο και καποια μαλακια μπορει να εκανα στην αποσυνδεση οποτε θα κοιταξω αυτο που μου ειπες...
Αυτη την επαφη ειναι ευκολο να την βρω?