Α οκ κατάλαβα. Δεν ανέφερα αυτόν.Ο ανεμιστήρας της εσωτερικής μονάδας. Αυτός που φυσάει τον κρύο αέρα προς τα έξω. Αυτός είναι ο πυκνωτής λειτουργίας του συγκεκριμένου μοτέρ. Δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το πρόβλημα.)
Έχεις το σεβασμό μου ( βλέπω έχεις 5000 posts )και χωρίς να θέλω να γίνω «ξερόλας» και να στο παίξω «εξυπνάκιας» ο βραχυκυκλωμένος πυκνωτής απόζευξης αποτελεί κλασσική βλάβη βραχυκυκλωμένου φορτίου ενός τροφοδοτικού. Αν η αντίσταση που βλέπει το τροφοδοτικό είναι μικρότερη από 2 Ω, τότε αυτό υποδηλώνει κάποιο βραχυκύκλωμα που είτε οφείλεται στην ένωση καλωδίων είτε σε βραχυκύκλωμα του πυκνωτή απόζευξηςΑσχολούμαι με τα ηλεκτρονικά από το 1993. Πυκνωτής απόζευξης βραχυκυκλωμένος δεν μου έχει τύχει ποτέ.