γεια σε ολους , επειτα απο πολυ προσπαθεια καταφερα να αναστησω "εν μερη" το ραδιοφωνο , τελικα με τους σταθμους ειχε φαγωθει ο γραφιτης απο το ποτενσιομετρο για τον συντονισμο στα φμ , αυτο διορθωθηκε , τωρα εχω αλλο προβλημα και ζητω την βοηθεια σας , το ραδιοφωνο με χαμηλη ενταση παιζει πολυ καλα μολις αρχιζω και ανεβαζω λιγο την ενταση αρχιζει και παραμορφωνει παρααα πολυ , αλλαξα τα τρανζιστορ εξοδου , αν ακι ηταν οκ αλλα τιποτα , αλλαξα ολους τους ηλεκτρολυτικους και καποιες αντιστασεις που φαινοταν υποπτες αλλα παλι τιποτε , αν εχει καποιος καμια ιδεα ευπροσδεκτη
ευχαριστω σας